Сучасні тенденції в маркетингу на 2016 рік

  1. Найбільш рентабельним майданчиком для реклами в 2016 році буде телебачення. Про це говорить основна причина – криза в країні. Адже, не зважаючи на внутрішній спротив українців телевізійним продуктам, все ж таки вони спостерігають за інформаційним потоком в телеекрані. Телебачення охоплює величезну кількість споживачів реклами, щоправда, це представники населення старшого віку.
  2. Мобільна версія сайту стимулює кількість продаж. І це не дивно, адже сьогодні населення, особливо представники молодого покоління , активно у своєму житті використовують мобільні гаджети. Тому головна задача компаніям на 2016 рік – адаптувати свій сайт для мобільних пристроїв, щоб споживачам було зручно здійснювати оплати та покупки не використовуючи ПК. Крім того, пошукові системи будуть витісняти з верхніх положень результати пошуку сайтів, які не матимуть мобільної версії.
  3. Відеореклама приноситиме найбільшу конверсію. У 2016 році Google, як і YouTube, Facebook і Bing, почне активно просувати відеорекламу. На думку аналітиків компанії Forbes, це пов’язано з тим, що все більша кількість онлайн-користувачів вважають  формат відео кращим  від  будь-якого іншого. Так що починати відеопросування сайту потрібно вже сьогодні, оскільки незабаром розцінки на цей вид реклами піднімуться через популярність послуги.
  4. Email – маркетинг стає візуалізованим. Сучасна людина стає значно краще сприймає візуальний контент. До прикладу, 81% людей не читають, а переглядають інформацію, так як вже через 8 сек. увага людини розсіюється. При цьому тільки 20% контенту (без візуальної складової) затримується в пам’яті. Тому рекомендуємо приділити увагу дизайну розсилок. Листи повинні мати яскравий, але водночас простий дизайн. Також використовуйте анімований контент. Листи з анімацією користувачі отримують не так вже й часто, тому користуйтесь моментом і надсилайте «живі» месседжі,які точно будуть запам’ятовуватися.
  5. Участь маркетингу в соціальним мережах зростає. Сучасні користувачі все частіше шукають інформацію про продукти або компанії не в пошукових системах, а в соцмережах. За даними досліджень, сьогодні 80% покупців купують товари, попередньо вивчаючи відгуки інших людей в соціальних медіа. У 2016 році ця тенденція збережеться: споживачі, приймаючи рішення про покупку, обов’язково будуть шукати інформацію про товар, компанії або послуги в соціальних мережах. Але варто пам’ятати, що реклама в соцмережах повинна перестати бути нав’язливою. Використовуйте корисний та цікавий контент, який сприятиме формуванню лояльного кола споживачів.