Однією з найбільш успішніших і найбільш дорогих реклам без сумніву залишається рекла під час грандіозних спортивних подій.

У цьому році, в  лютому,  пройшов 50-тий ювілейний і найграндіозніший фінал з американського футболу  SuperBowl 2016. Загальні прибутки від продажу реклами підчас SuperBowl склали близько 350млн. доларів

Знамениті бренди із задоволенням вкладають кошти в таку рекламу, а фантазія рекламних агенцій із кожним роком підкорює все нові і нові горизонти. Адже змагання реклам, які транслюються підчас SuperBowl на YouTube розпочинаються за довго до старту SuperBowl і закінчуються місяцями після вручення кубку.

Тільки підчас самих змагань глядачі подивилися більше 300тисяч годин відео рекламних роликів на YouTube, які бренди підготували спеціально до цієї спортивної події.

В цілому (до, підчас і після гри) глядачі провели за YouTube-переглядом роликів близько 4 млн. годин.

Кількість переглядів вже перевищило 330 млн., З них 60% – c мобільних пристроїв (вперше мобільні гаджети використовувалися для перегляду реклами SuperBowl частіше, ніж ПК).

Отож топ 10 відео з SuperBowl за кількістю переглядів

  1. Hyundai – The Chase – HyundaiSuperBowlCommercial | The 2017 HyundaiElantra
  2. Pokémon – #Pokemon20: PokémonSuperBowlCommercial
  3. MINI USA – MINI USA | #DefyLabelsBigGame TV Spot
  4. Hyundai- First Date – HyundaiSuperBowlCommercial | The 2016 HyundaiGenesis
  5. MountainDew – Mtn DewKickstart: Puppymonkeybaby | SuperBowlSpot
  6. Hyundai- Ryanville – HyundaiSuperBowlCommercial | The 2017 HyundaiElantra
  7. Axe – AXE –Find YourMagic [60 secondversion]
  8. Doritos- Doritos® CrashTheSuperBowlFinalist – Ultrasound
  9. Snickers – SNICKERS® – “Marilyn”
  10. Doritos- Doritos® CrashTheSuperBowlFinalist – DoritosDogs

Інформація була надана компанією Google, яка проаналізувала запити і перегляд відео на YouTube пов’язані з SuperBowl 2016. Також компанія помітила цікаву тенденцію,  що близько 40% переглядів рекламних відео приходиться на тижні після закінчення чемпіонату.