Для того, щоб підштовхнути людей придбати той чи інший товар, працюють цілі команди маркетологів та рекламістів, які досліджують споживачів, ринок збуту, будують стратегії та розробляють рекламні кампанії. Але як показує досвід, є й такі випадки, коли успіх приходить сам по собі і цьому сприяють … зірки!

Приклад такої самовільної реклами стався у 1997 році. Кондитерська компанія Mars помітила неабиякий сплеск у продажі їхнього батончика. Цікавим був той факт, що для збільшення продаж компанія абсолютно нічого не робила, не змінювалася ні маркетингова стратегія, не вкладалися гроші в рекламу, не змінювалася ціна батончика, але купляти його почали значно більше. В чому ж була причина такого росту продажів?

NASA, а саме її місія «Патфайндер» і є відповіддю на це питання. Космічна програма була націлена на вивчення іншої планети, а саме планети Марс. Влітку 1997  року пілотована капсула приземлилася на Марсі і світ захоплено завмер. Всі випуски новин захлиналися репортажами про успіх NASA і розповідали про наукові експерименти на Марсі.

Зрозуміло, що саме такі часті та захоплюючі нагадування про Марс впливали на свідомість людей і підштовхували до покупки солодкого з цією ж назвою. При тому, що батончик «Марс» отримав свою назву зовсім не на честь планети, а  на честь засновника компанії Франкліна Марса.

Чи вважати це вдалим збігом обставин, чи розглядати варіант співпраці між кондитерською компанією та управлінням з дослідження космічного простору –  це вже теми для роздумів… Але факт залишається фактом : медійна увага до космічного тіла спрацювала як тригер (те, що впливає на підсвідомість і спонукає до дії), нагадавши людям про шоколадні батончики і значно збільшивши їх продаж.

Але варто пам’ятати, що такі випадки є поодинокими, і для досягнення успіху надійніше звертатися за допомогою до рекламісті та маркетологів, аніж до зірок!