Стаття написана для всіх наших друзів, яким потрібно просування, а також для всіх шановних замовників, які дуже хочуть продавати себе і послуги в Інтернеті, але лякаються цін і бояться бути ошуканими і сісти в калюжу, втративши купу грошей.

У 2016 році, практично кожна людина, у якої є або хоче завести сайт, чула такі словосполучення як: SEO-оптимізація, контекстна реклама, вивід в ТОП-10, Google AdWords, таргетинг, цільова аудиторія і т.д. Але на жаль, не всі розуміють, що це таке і чому фахівці в даних областях беруть за роботу такі немалі гроші. Постараюся звичайною мовою все роз’яснити. І почнемо ми саме з SEO-оптимізації сайту.

Як нам розповідає Вікіпедія SEO-оптимізація або Пошукова оптимізація (англ. пошукова оптимізація, – SEO) – комплекс заходів по внутрішній і зовнішній оптимізації, для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів.

Хочу звернути вашу увагу на дуже правильну фразу, а саме: SEO-оптимізація – це комплекс заходів. Адже результат може дати тільки комплексний підхід і ніякий інший.

На жаль, краси і «навороченного» дизайну сайту недостатньо, щоб вийти на високі позиції у видачі Google. Існує ще безліч внутрішніх фішок, які приховані від очей людини.

І так поїхали.

  1. Загальна робота по сайту і виявлення помилок

– Виправлення посилань сайту, які не працюють.

Буває часто так, що деякі посилання вашого сайту не працюють або ведуть не за призначенням. Наприклад, я натискаю на посилання розділу «Педикюр», а мене перекидає в контакти або взагалі на сторінку з помилкою. Так само буває таке, що є посилання, а натискаючи на неї нічого не відбувається. І таких проблемних місць може бути дуже і дуже багато.

– Аналіз зовнішнього вигляду.

Трепетні почуття до свого першого сайту часто призводять до того, що протягом довгого часу люди просто не помічають банальних помилок, пов’язаних з його оформленням і зовнішнім виглядом. Помилки трапляються різні від банальних таких як, типу розтягнутих зображень, до більш складних, що вимагають правки коду сайту.

– Швидкість завантаження сайту.

Вважається, що хороша швидкість завантаження сайту дорівнює 2-5 секунд. Якщо цей процес займає більше часу, то потрібно проводити додатковий аналіз і оптимізувати сайт. Треба відзначити, що швидкість не особливо сильно впливає на просування в пошукових системах, але якщо ваш сайт вантажиться 10-15 секунд, то люди просто будуть йти звідти. Іншими словами, якщо на ваш ресурс заходять 200 чоловік і 150 не чекають завантаження і йдуть, то пошуковики це відстежують і знижують ваш сайт нижче у видачі.

  1. Аналіз конкурентів

– Виявити запити, по яких просуваються ваш конкуренти і зробити краще.

  1. Написання оптимізованих текстів

– Оптимізація текстів, відповідно до пошукових вимог

Якщо ви хочете просувати сторінку з описом послуг або товару, то текст повинен бути складений за певними правилами пошукових систем. Правил цих досить багато і для того, щоб написати хороший оптимізований текст може знадобитися не одна година.

– Додавання вихідних посилань.

На сайті повинні бути перепосилання. Напевно, ви часто помічали, що в тексті зустрічаються посилання, натискаючи на які можна потрапити на схожі товари або статтю, яку буде цікаво прочитати. Це робиться для кількох речей:

  1. Затримати вас на ресурсі якомога довше
  2. Пошуковики практично вимагають, щоб на сайті була перелінковка в кожній статті.

– Правильне складання заголовків H1-H6 і мета-опису тексту.

Окрім правильного написання тексту, потрібно правильно розподілити заголовки, які для Яндекса або Google будуть орієнтиром для видачі. Якщо ваша стаття називається «Як приручити кішку», а заголовок назви прописаний невірно, то пошуковики не будуть сприймати вашу статтю, а то і взагалі не видаватимуть.

  1. Робота зі зображеннями

– Оптимізація зображень, відповідно до пошукових вимог

До зображень, так само, як і до тексту є певний перелік правил, виконуючи які можна буде додати ще один плюс до просування сторінки.

  1. Оптимізація посилань на станиці

Буває, що посилання, що веде на сайт, виглядає наступним чином:

www.сайт.ru /% D0% BF% D1% 80% D0% BE% D0% B4% D0% B2% D0% B8% D0% B6% D0% B5% D0% BD% D0% B8% D0% B5 -% D1% 81% D0% B0% D0% B9% D1% 82% D0% BE% D0% B2 / – даний вид погано сприймається пошуковими системами.

Інша справа, коли це виглядає так: www.сайт.ru / сео-optimizaciya – це зовсім інша справа.

Буває вдається все зробити за допомогою плагінів, але іноді все доводиться переробляти вручну.

  1. Складання карти сайту.

Що дає карта сайту:

– Повідомляємо пошуковикам всі адреси сторінок сайту.

– Проставити пріоритет кожної сторінки. Тобто, які зі сторінок індексувати в першу чергу, а які посунути на задній план.

– І багато іншого.

  1. Додавання сайту в пошукові системи

Напевно, ті хто робили або замовляли свій перший сайт, зауважували, що пошуковики не показують його. Для цього, його потрібно додати в пошукові системи. Безумовно, через якийсь час ваш сайт з’явиться у видачі автоматом, але це може зайняти багато часу.

  1. Збільшення посилань на ваш сайт і просування по цільових запитах

Для цього розділу швидше за все потрібна буде ще одна стаття, тому що коротко розповісти не вийде. Але загальними словами це виглядає так, пошуковики люблять, коли на ваш сайт посилаються якомога більше сторонніх сайтів. Але існує багато нюансів, наприклад, якість цих посилань з інших сайтів.

Ось це деякий і необхідний комплекс заходів, для просування вашого ресурсу до високих позицій.

Як бачите, такий немалий список робіт неможливо виконати швидко. Для того, щоб новий сайт почав свій рух на верх, може знадобитися від двох і більше місяців наполегливої роботи.

Висновок:

Якщо перед вами стоїть дилема, робити SEO свого сайту чи ні, то відповідь – ВАРТО. Особливо, якщо у вас інтернет-магазин або ви надаєте якісь послуги. SEO – просування на даний момент є самим якісним і надійним методом виведення сайту в ТОП-10 пошукових систем. З мінусів можна відзначити, що для нових сайтів, яким менше року, просування запитів може зайняти від трьох місяців. Але краще з користю витратити час зараз, а не чекати, коли конкуренти розхапають всіх потенційних клієнтів.

Запропонувати співпрацю, а також замовити рекламу і SEO-просування у Львові можна і потрібно тут:  office@smart-promotion.com.ua або телефонуйте +380734935341, +380637210786.