Що таке сучасний салон краси? Це вже не звичайна перукарня, це заклад, що надає послуги, які в певній мірі можна назвати іміджевими. Їх перелік досить широкий і постійно поповнюється. Це догляд за волоссям і шкірою, солярій, нігтьовий сервіс, масажі, обгортання, оздоровлюючі і омолоджуючі процедури, SPA-послуги. Клієнт, який приходить за тим, щоб поліпшити свою зовнішність, попрацювати над іміджем, очікує, що і сам салон буде представлений на гідному рівні.

Саме клієнт є відправною точкою при старті брендингу салону краси. Його смаки, уподобання, доходи і способи життя досліджуються і аналізуються аналітиками компанії Smart Promotion. Це дозволяє визначити портрет аудиторії, що необхідно для формування майбутньої концепції просування. Крім характеристик споживачів до уваги беруться дослідження конкурентів і внутрішнього потенціалу салону краси. Глибокий підхід гарантує, що компанія на виході отримає не просто красивий логотип і назву, але дійсно робочий інструмент, який приносить як матеріальні, так і нематеріальні вигоди.

Впізнаваність. Безсумнівно, реклама – двигун торгівлі, але її ефективність знижується в рази, якщо вона ведеться хаотично, без ефективної стратегії. Елементи фірмової символіки якраз є тим стрижнем, що об’єднує в одне ціле всі рекламні посили. Вивіска салону, рекламна поліграфія, зовнішня реклама зроблять його впізнаваним за допомогою системи візуальної ідентифікації, затвердженої в брендбуці.

Ідентифікація. У низці рекламних послань, які кожна людина отримує в повсякденному житті, досить важко заявити про себе, і більш того, викликати інтерес. Грамотна робота з брендингу салону краси спрощує вирішення цього завдання. Підбір яскравих символів, регулярний контакт з аудиторією дозволить протягом деякого часу отримати очікуваний ефект: споживач буде реагувати на символи, виділяти Вашу компанію серед інших.

Інвестиції в майбутнє. Активна рекламна діяльність вимагає постійних матеріальних витрат, брендинг може виступати в якості «страховки» на час затишшя. Клієнти, які вже звикли до сервісу довіряють Вашому салону краси – це той неоціненний капітал, зароблений в результаті просування свого імені. Навіть при припиненні рекламної активності на деякий період, салон краси може розраховувати на увагу з боку клієнтів, що також дає і економічний ефект.

Економічна вигода. Чому реклама не завжди дає потрібний ефект? Причин багато, основні – невірно обраний адресат, неправильний канал комунікації. В рамках роботи над брендом фахівці Smart Promotion проводять маркетингові дослідження і аналіз, що допомагає визначити точні характеристики цільової аудиторії. Досконале знання клієнта необхідне для того, щоб зрозуміти, яким чином з ним взаємодіяти, які посили він почує і побачить, а які – проігнорує. Брендинг скоротить Ваші витрати на рекламу, тому що Ви вже будете знати, як і де необхідно рекламувати свій салон краси.

Носії фірмового стилю для салону краси:

  • Сайт
  • папки, бланки, печатки
  • каталоги і буклети, флаєри
  • прейскуранти
  • фірмовий одяг та взуття
  • фірмовий текстиль
  • елементи зовнішньої реклами
  • сувенірна продукція
  • клубна, дисконтна карта

Особливості брендингу салонів краси

Специфіка салонів краси в тому, що постійні клієнти сприймають його як щось більше, ніж просто місце, де надаються перукарські та косметологічні процедури. Для багатьох салон краси представляє інтерес як жіночий клуб, де можна приємно провести час, поділитися новинами. Таке сприйняття відкриває додаткові можливості для реклами: подати клієнту кави у фірмовій чашці, дати буклет з рекламою нової послуги, подарувати сувенір.

Клієнт робить вибір на користь Вашого салону і очікує нагороди за це. Психологія сучасного споживача така, що йому вже недостатньо отримати просто якісне обслуговування, він очікує чогось більшого. Приділити увагу клієнту, виділити його серед інших – одна з головних задач. В її рішенні допоможе сувенірна продукція, подарункові сертифікати, дисконтні карти.

Неймингу приділяється особлива увага. У сфері бізнесу краси, як ніде, поширене повторення назв, в різних містах можна знайти вивіски з такими словами, як шик, версаль, шоколад, гармонія, лотос, місяць, імперія, кураж, локон, краса, чарівність, едем і т.д ., повсюдно зустрічаються назви з використанням слова beauty. Тож, аби не допускати помилок уже зі самого початку створення салону варто довірити неймінг професіоналам. Вони зможуть, проаналізувавши потенційну аудиторію того чи іншого салону підібрати такі варіанти назв, які сподобаються та запам’ятаються вашим клієнтам.

Важливо уникнути штампів і кліше при розробці фірмового стилю салону краси. Наприклад, в процесі неймингу суворіше ставитися до відбору назв французькою мовою, а в дизайні – до використання рожевого, лілового, бежевого кольорів. Фахівці Smart Promotion використовують дані рішення тільки в тому випадку, якщо концепція салону вимагає цього.

Вартість і терміни

Компанія Smart Promotion пропонує послуги комплексного маркетингу. Розробка маркетингової стратегії для салону краси займає від 2 до 4 тижнів в залежності від масштабності проекту та оперативності реакції замовника в утвердженні проміжних результатів.

Перелік робіт, які виконуються при розробці брендингу салону краси:

  • Маркетингові дослідження
  • SWOT-аналіз
  • Неймінг
  • Розробка дизайну логотипу
  • Складання шрифтової гарнітури
  • Підбір фірмових кольорів
  • Розробка дизайну фірмової поліграфії
  • Розробка дизайну уніформи, фірмового одягу, текстилю
  • Розробка дизайну елементів внутрішнього і зовнішнього оформлення
  • Професійна фотозйомка
  • Підготовка рекламних слоганів, текстів
  • Підготовка ілюстрацій для рекламної продукції
  • Робота над слайдами і електронними презентаціями
  • Перевірка юридичної чистоти і реєстрація торгового знаку

Штат компанії Smart Promotion дозволяє одночасно з розробкою фірмового стилю готувати і проводити заходи, спрямовані на рекламу і залучення клієнтів. Для салону краси ми підготуємо список ефективних каналів реклами. У своїй роботі ми використовуємо інноваційні методи просування бізнесу. У нашій компетенції – організація потужних і ефективних рекламних акцій в Інтернеті. Спектр послуг досить широкий – розробка сайтів, наповнення, просування.

Для Вашого салону краси ми надамо послуги з консалтингу, які надаються безкоштовно в рамках співпраці з компанією Smart Promotion. Пропонуємо Вам заповнити форму знизу або зв’язатися нами по телефону: +380734935341