Реклама завжди була, є і буде. А соціальні мережі – це те, що дає нам величезний потік інформації, спілкування та новин. А ще захоплює нашу увагу, час та гроші. І кожен успішний підприємець просто повинен використати цю неймовірну можливість за мінімальний бюджет охопити максимальну кількість потенційних клієнтів.

Соціальних мереж є нереальна кількість, однак головними гравцями можна сміливо назвати Instagram та Facebook. Це дві дуже різні платформи. Контент, фото та реклама в яких, потребують відмінного підходу та просування.

Instagram був створений для формату смартфонів та поширення особистих фото, але минулого року багато брендів почали активно використовувати цю мережу для особистого просування.

Варто зазначити, що не всі товари та послуги потребують реклами в цій мережі. Найуспішнішою вважається реклама, котру можна забезпечити якісними візуальним контентом. А саме: різноманітний одяг, подарунки, декор, меблі, туристичні послуги, заклади краси та харчових послуг.

Чому Instagram? Він забезпечує в 58 разів кращу взаємодію з клієнтами ніж  Facebook, а ви отримуєте в 3 рази               більше покупців за витрати в 2 рази менші.

З Facebook ситуація зрозуміліша, адже рекламу ми звикли тут бачити давно. Перевагою використання цього «старожила» є те, що вже більше ніж 1,7 млрд активних користувачів розміщують тут цікаву інформацію, особисті новини, а також використовують соціальну мережу в якості пошукової системи.

Раніше було важливо відмітити розташування свого підприємства на карті, тепер – сторінка в цій мережі стала невід’ємною складовою впізнаваності. Рекламні налаштування дозволяють чітко виокремити дуже вузький сегмент споживачів, а хороший контент знижує ціну за клік. Тому це є ще одним бюджетним варіантом просування.

Однак користувачі Facebook потребують чіткого та цікавого тексту, адже вибір читати чи не читати відбувається протягом секунд.

Бути в правильному місці в правильний час – мистецтво. І варто розуміти, де чекають на Вас і на кого чекаєте Ви. В наступній статті поговоримо про те, хто, де та як проводить час і скільки витрачає в мережі.

А якщо Вас цікавить, який контент потрібен кожній з мереж, коли користувачі відвідують необхідні сторінки та як правильно налаштувати рекламу та примножити прибутки та кількість клієнтів – слідкуйте за нашим соціальним батлом.