Блогери – популярні користувачі соціальних мереж, тренд сьогодення і просто люди, за якими слідкують тисячі підписників. В Україні цей тренд ще набирає популярності. Зараз блогерів асоціюють з лідерами думок, а їх сторінки з рекламною площиною. Досить популярним інструментом стала оплачувана реклама певних брендів у блогерів.

Основними перевагами реклами у блогерів є те, що:

  • Вона чудово підходить для малого бізнесу (одяг, косметика, канцелярія, хендмейд та інших товарів, котрі зручно демонструвати в кадрі).
  • Забезпечує наочність, адже люди люблять все подивитись, помацати, а ще краще почути чужі відгуки про продукцію.
  • Додає іміджевості та статусності бренду, а також допомагає новим товарам швидко набрати популярності.

І найголовніше – люди вірять людям, а блогери – це ті, до кого вони дослухаються, тому не завжди розуміють різницю між рекламою та щирими порадами.

На початку співпраці з популярними в мережі людьми Ви можете натрапляти на подібні труднощі:

  • Відписують блогери (більшість) дуже рідко і не завжди дають відразу точно відповідь.
  • Новим трендом стали асистенти (незалежно від кількості підписників), що ще більше сповільнює комунікацію.
  • Вартість реклами не завжди є вигідною для замовника, і деколи трохи «кусається».

Ціна спільного GIVEAWAY вартує від 500 грн до 9000 грн.  Якщо говорити про рекламу в Instagram Stories («сторіс»)  та постах, то варто зазначити, що крім оплати Ви повинні надіслати рекламований товар у подарунок блогеру.

Що потрібно врахувати, щоб реклама у блогера була максимально ефективною?

  • Формат реклами, котру Ви побачите на сторінці блогера, може викликати реакцію «очікування/реальність». Тому дуже важливо домовитись про затвердження всієї інформації заздалегідь.
  • Перед замовлення реклами уважно проаналізуйте контент та аудиторію блогера. А кількість вподобань під кожним постом повинна бути не менша, ніж 10% від кількості підписників.
  • Випадок «рекламної сліпоти». Намагайтесь уникати просування на сторінках, де більшість постів рекламні, адже якщо Вам не цікаво, то і користувачі не читатимуть жодних публікацій. Інколи краще обрати блогера з меншою аудиторією, але вона буде «живою», а реклама – нативною.

Це лише декілька основних характеристик подібної співпраці, а для стабільного та успішного просування в соціальних мережах варто глибинно досліджувати та аналізувати кожен продукт та його особливості. Підібрати необхідну стратегію та засоби поширення Вашого продукту можуть допомогти професіонали, адже ми знаємо,  що Ваш час – це гроші. Будьте успішними і не витрачайте час  даремно.