[:ua]Ми всі знаємо, що LinkedIn – це один з найпотужніших інструментів для людей (для пошуку нових можливостей і кар’єрного росту) та компаній (для пошуку потенційних клієнтів та створення бренду).

Отже, давайте більше поговоримо про LinkedIn і чому ми повинні просувати бізнес у цій соціальній мережі.

Керуючи власним бізнесом, ви розумієте, що ця мережа дуже корисна, адже тут більш ніж 380 мільйонів користувачів. У LinkedIn ви можете знайти всіх професіоналів, які старанно працюють для себе та тих, хто вже перебуває на вершині своєї кар’єри.

  1. Це молоді таланти на початку своєї кар’єри, які допоможуть будь-якій компанії у своєму розвитку і стануть прекрасним доповненням до вашої команди.
  2. Decision maker – люди, що вже на вершині та приймають рішення від імені компанії. Вони не тільки можуть бути поштовхом для розвитку вашої команди, але і чудовими партнерами у бізнесі. Таких людей варто шукати та презентувати їм свій бренд. Можливо саме вони допоможуть Вам підкорити ринок!

LinkedIn продовжує розвиватися як платформа для налагодження відносин у сфері B2B. Близько 40% маркетологів використовують LinkedIn для ефективної генерації лідів. І це чудовий привід почати використовувати цю мережу!

З чого почати просування у Linkedin?

Заповніть профіль своєї компанії в LinkedIn, додайте до нього свій веб-сайт і більше інформації про свою команду та компанію. Діліться новинами своєї компанії та цікавою інформацією зі потенційними партнерами.

Заохочуйте і власну команду використовувати LinkedIn та позначати компанію у досвіді роботи. Таким чином, усіх працівників можна буде знайти у профілі компанії та додатково підвищуватиме довіру потенційних партнерів та клієнтів.

Поділіться своїм професійним досвідом у статтях. Адже все опубліковане на вашій сторінці будуть бачити ваші партнери та потенційні клієнти.

Рекламні можливості LinkedIn не поступаються будь-якій іншій соціальній мережі. Можливість детального таргетингу допоможе вам охопити цільову аудиторію, яка вже готова до партнерства та інвестування. Пам’ятайте про це створюючи рекламу!

Незалежно від ваших бюджетів та основних цілей LinkedIn буде корисним і для особистого розвитку, і для просування компанії та допоможе завоювати ринок! [:en]We all know that LinkedIn is one of the most powerful tools for people (to build new relationships and new career opportunities) and companies (to generate leads and create a brand).

So, let’s talk more about LinkedIn and why we should use it today for business.

By managing your own business, you understand that this network is very useful. With more than 380 million followers. Interaction and networking within a company is the best way to get in front of decision makers.

In LinkedIn, you can find all professionals who work diligently for themselves and those who are already at the top of their careers. Those are ambitious, that only at the beginning of their career are young talents that will help any company in its growth and become a wonderful addition to your team. Decision maker people who are already at the top and make decisions on behalf of the company. They not only can be an impetus for the development of your team, but also great business partners. Such people should look and present their brand to them. Perhaps they will help you to cover the market!

In fact, LinkedIn continues to evolve as a platform for creating high-quality customers for B2B business. Around 40% of marketers use LinkedIn for effective leads generation. And it is a great reason to start using this network!

Just full your company profile on LinkedIn, add your website to it and more information about your team and company. Share your company news and interesting information with your potential partners and followers!

Do not forget to encourage your team to use LinkedIn and point your business to work experience. They will appear on your company profile as your employees and your potential partners will be able to view your professional team and make sure that you are a perfect fit.

Share your professional experience in articles. When the article has been posted on your page, all your connected professionals will be able to read and respond.

Regardless of the main purpose of your company, be it to increase sales, improve customer service, or raise brand awareness. LinkedIn uses much more to advertise its products or services. These goals are practically achieved through the availability of a robust marketing plan for LinkedIn.[:]