Практично кожен любить погортати в магазині журнали та газети, понюхати ароматизовані сторінки і переглянути найцікавіші картинки. В Празі ми теж не змогли пройти повз журнальну стійку і, розглядаючи різні видання, вирішили зайнятися міні-дослідженням реклами в чеській пресі.

І перше, що впало в око – широко розповсюджений семплінг. Майже до кожного журналу читач отримує бонус у вигляді безкоштовного зразка певного товару. В більшості випадків це були не просто пробники, а повноцінний екземпляр, що є досить рідкісним явищем в Україні. Читачі модних журналів мають змогу отримати в подарунок різні косметичні засоби: починаючи від банки шампуню і до трендових патчів під очі, фанати кулінарії – здорові батончики і енергетичні напої, а до журналів для мам додають дитяче харчування.

 

Якщо говорити про рекламу всередині журналів, то можна виділити наступні характеристичні риси:

  • тотальний мінімалізм;
  • натиск на креативну візуалізацію;
  • максимум картинок, мінімум тексту;
  • велика кількість пробників і ароматизованих сторінок.

 

Реклама в чеських газетах більш примітивна, ніж в журналах, не така естетична, має багато тексту і кольорів. Часто в газетах остання сторінка є продажною: на ній просто розміщують товари різних виробників з цінами і мінімальним описом, а також заохочують читачів до покупки різними промокодами і знижками.

 

Підсумовуючи, чеські рекламодавці активно використовують сучасні маркетингові стратегії, які допомагають їм через журнали та газети звертатися безпосередньо до своєї цільової аудиторії.

 

P.S. Невеличка цікавинка: в Чехії дуже популярним сегментом преси є порно-журнали. Їх можна знайти на полицях практично всіх заправок і великих супермаркетів.