SMM для ресторану: як просувати ресторан у Facebook та Instagram

Написав, що у нас смачні страви, сфоткав на телефон салат “Цезар” і навіть натиснув “Рекламувати” на 5 доларів – якщо так виглядає маркетинг у соціальних мережах вашого ресторану, значить у 2020 році у соціальних мережах вас не існує.

Жорстко, але це правда! Зараз бренди конкурують за місце у стрічці новин соціальних мереж, адже це місце у свідомості та серці потенційних клієнтів. З таким планом Ви просто не витримаєте конкуренцію. Ваш пост просто не побачать, а отже і всі зусилля марні. Алгоритм соціальних мереж такий, що ми бачимо лише ті пост, які на думку соціальної мережі (без різниці це Facebook, чи Instagram) є цікавими, тобто які коментують та лайкають інші люди. А щоб вас “залайкали” потрібно бути цікавим та оригінальним, викликати емоції та піднімати теми, які важливі для ваших потенційних клієнтів. 

Маркетинг ресторану

Згадайте, коли ви створювали цей ресторан, або вперше прийшли сюди працювати, які почуття переповнювали вас. Що особливого ви хотіли зробити у цьому місці? Чим Ви відрізняєтеся від сотень інших ресторанів у місті? Саме ця деференція має стати основою для Вашого просування у соціальних мережах. SMM не має існувати окремо від всього маркетингу, бо інакше ви будете такими як усі, посередніми та одноманітними, у Вас буде той же “неймовірно смачний салат цезар” та такий же “затишний інтер’єр”, як у всіх інших закладів. Ваша манера “говорити” та те, що Ви говорите має виражати суть та філософію вашого закладу і лише тоді Ви будете цікавими для інших. 

Фото, які хочеться їсти

Для ресторану важливо викликати апетит. Люди повинні хотіти з’їсти Ваші страви ще, коли переглядатимуть Вашу сторінку. Тож професійний фотограф “маст хев” для ресторанного смм. Адже лише професійний фотограф зробить правильні фуд-фото. Будь ласка, не кличте фотографа, що працював на Вашому весіллі, так він класний, але є певна специфіка та особливе обладнання саме для фуд-фотосесії. 

Контент, який створюють Ваші гості

Зробити Ваш контент живим та оригінальним можуть гості ресторану. Єдине, Вам потрібно їх підтримати у цьому. Зробіть цікаве місце в інтер’єрі для фото, даруйте подарунки всім, хто зробить фото та позначить Вашу сторінку, або просто щиро дякуйте всім, хто Вас позначить, поширивши сторі чи пост вашого гостя. Будьте щирими і завжди відповідайте на всі коментарі гостей. 

Дотримавшись цих трьох простих правил,  Вам можна приступати до таргетингу у Facebook та Instagram та співпраці з лідерами думок. Тут також є свої правила та особливості, про це розповімо згодом.

Фотограф: Оксана Сибидло для Smart Promotion