Тайм-менеджмент у діджитал-маркетингу. Ми розповімо вам кілька неочевидних речей

Дуже хороша цитата Біла Гейтса: “Якщо вашаго бізнеса немає в інтернеті, то вас немає в бізнесі”. Неможливо переоцінити значення якісного діджитал-маркетингу для брендів. Це і продажі, і репутація, а інколи це і сам бізнес. Однак, успіх у цій галузі залежить не лише від якості рекламних кампаній та контенту, який ви публікуєте, але і від ефективного управління часом.

Проте управління часом в Україні в умовах сьогодення стає викликом. Повітряні тривоги, велика кількість віддалених працівників, які працюють за незрозумілим графіком, відключення світла – це лише частка складнощів, з якими ми стикаємось. А ефективний тайм-менеджмент стане міцною основою для усіх робочих процесів.

Отже, кілька шляхів ефективного управління часом в діджитал-маркетингу.

  • Чітко розподіляти час на виконання кожної задачі. Також не намагайтесь повністю зменшити затримки, все одно не вийде (повітряна тривога, відключення сітла – поза нашим впливом). Краще врахувати їх. І в результаті ви виконаєте роботу для клієнта раніше і вам не доведеться вибачатись за запізнення.
  • Використовуйте метод 90 хвилин: він передбачає роботу протягом 90 хвилин без перерви, після чого слід зробити 20-30 хвилинну перерву, щоб відпочити та зарядитися енергією. Потім цикл повторюється знову.
  • аналогічним є метод Pomodoro – це техніка управління часом, яка полягає в тому, щоб працювати протягом 25 хвилин, а потім зробити коротку перерву на 5 хвилин. Після чотирьох таких робочих інтервалів, потрібно зробити довгу перерву на 15-30 хвилин.
  • Автоматизація та оптимізація процесів. Наприклад, використання програм для планування соціальних медіа дозволяє вчасно розміщувати публікації в соціальних мережах, зменшуючи витрати часу на їх ручне планування та розміщення. А використання чат-ботів типу GPT прискорює обробку текстової інформації і процес пошуку ідей.
  • Аналітика. Важливо розуміти куди саме йде робочий час і скільки займає певна задача. Але не потрібно захоплюватись, бо є ризик витрачати на це забагато часу.
  • Чати для комунікаці з клієнтами та колегами. Все добре, що в міру. Можуть як допомагати в роботі (швидкий обмін інформацією та збереження історії), так і заважати – велика кількисть чатів, листувань в пошті роблять інформацію в них неструктурованою, і вона легко губиться.
  • Для легшого зосередження також добре використовувати метод “Deep Work”: цей метод полягає в тому, щоб зосередитися на глибокому та продуктивному роботі протягом тривалого часу без розірвання на інші завдання. Це допомагає зосередитися на важливих проектах та досягти високої продуктивності.
  • Плануючи робочий час для себе особисто, дотримуйтесь балансу. Продуктивна праця неможлива без якісного сну та відпочинку. Для того, щоб легко зосереджуватись на роботі, видавати креативні ідеї, ми маємо виділяти достатньо часу на сон. Бо вночі мозок відновлюється, і підсвідомість працює навіть коли ми спимо.
  • Для особистого планування роботи корисним буде ще метод “1-3-5”: цей метод передбачає вибір 1 важливого завдання, 3 середніх та 5 неважливих завдань на кожний день, щоб уникнути перенавантаження та зосередитися на головному.

Ефективний тайм-менеджмент – це неоціненне вміння. А в умовах невизначенності, які спіткали всю країну, його значення зростає в рази. Але ми віримо, що маленькими кроками ви зможете покращити цей момент у вашій роботі.