Кооперації брендів: коли два бренди краще, ніж один

Кооперації брендів: коли два бренди краще, ніж один

Кооперації брендів стали все більш популярною стратегією для компаній, які хочуть створити ажіотаж навколо своїх продуктів та послуг. Об'єднавшись з іншим брендом, компанії можуть залучити нову аудиторію, створити цікаві нові продукти та збільшити...

Поговоримо про тренди. Які будуть гарячі тренди 2023 року?

Поговоримо про тренди. Які будуть гарячі тренди 2023 року?

Сьогодні ми поговоримо про гарячі тренди маркетингу у соціальних мережах у 2023. В еру новітніх технологій, все дуже швидко змінюється та розвивається! Якщо ви працюєте у сфері маркетингу, є власником бізнесу, медійною особою, або просто хочете...

Підвищіть свою ефективність у соціальних мережах за допомогою нетипових технік просування

Підвищіть свою ефективність у соціальних мережах за допомогою нетипових технік просування

Підзаголовок: Розкрийте потенціал мемів, віртуальної та доповненої реальності та інших нетипових методів, щоб підняти вашу гру в соціальних мережах на новий рівень. У цифрову еру просування в соціальних мережах стало невід'ємною частиною...

Тайм-менеджмент у діджитал-маркетингу. Ми розповімо вам кілька неочевидних речей

Тайм-менеджмент у діджитал-маркетингу. Ми розповімо вам кілька неочевидних речей

Дуже хороша цитата Біла Гейтса: “Якщо вашаго бізнеса немає в інтернеті, то вас немає в бізнесі”. Неможливо переоцінити значення якісного діджитал-маркетингу для брендів. Це і продажі, і репутація, а інколи це і сам бізнес. Однак, успіх у цій галузі...