Просування та
ведення сторінки
у Тік Ток

Тік ток — нова та цікава соціальна платформа для активних користувачів. А для бізнесу, ще одна можливість знайти клієнтів та розкрутити свій бренд. Неймовірними темпами увірвалось у наше життя соціальна мережа Тік ток. Як правильно використати шанс, а саме вести сторінку у Тік ток так, так, щоб здобути прихильність аудиторії?
Не варто гаяти часу у пошуку правильних методів та здобутті необхідних навичок, довірте розкрутку вашої бізнес-сторінку у Тік-ток нам.
Наша команда завжди тримає руку на пульсі, адже ми постійно шукаємо новітні шляхи, методи та інструменти, щоб допомогти нашим клієнтам здобути нових покупців, популяризувати їхні товари і послуги, та зробити бізнес по справжньому успішним. На сьогодні, Тік ток — це саме те, що потрібно вашому бізнесу, а ми точно знаємо як це зробити.

 

Головні питання, принципові
для просування бізнесу у Тік ток

  • чи підходить аудиторія для вашого бізнесу? Користувацьку аудиторію соціальної мережі складають люди віком від 16 до 40 років і налічує загалом у світі понад 500 мільйонів. Варто звернути на це увагу, і з'ясувати чи там є ваш клієнт, перш ніж розпочати активну маркетингову роботу у просуванні бренду.
  • яку ціль переслідує ваша компанія? Будь-який бізнес у соціальних мережах налаштований на продаж товарів чи послуг, або ж на досягнення максимальної впізнаваності бренду. Тік ток дасть можливість “нанести вашу компанію на мапу”, зробити її популярною і по справжньому хайповою.
  • чи готові створювати унікальний контент? Відповідь завжди має бути “ТАК”. Важливо зрозуміти, що Тік Ток — це лише відеоконтент. І те що цілком чудово підходить для Instagram, Facebook чи YouTube на жаль, не підійде для Тік ток. Динамічне однохвилинне відео, яке має бути не лише унікальним, а й конструктивним і цікавим вашим підписникам.
  • географія бізнесу? Інтернаціональна соціальна мережа, яка набирає популярності у всьому світі. Якщо ви плануєте просувати свій бізнес далеко за межами України, тоді це ідеальний інструмент для вас. Проте, з кожним роком збільшується й локальна авдиторія. Тому, рекомендуємо скористатися таким шансом, щоб збільшити впізнаваність компанії.

Переваги
просування сторінки у Тік ток

Велика
та активна
аудиторія

Важливо те, що все більше людей обирають Тік ток, завдяки цікавому та розважальному контенту. З кожним роком збільшується і вік аудиторії. Такі користувачі є досить активними, постійно беруть участь у коментуванні та веденні діалогу з блогерам та іншими користувачами, а також зберігають та діляться відео.

Візуальний
контент

Доведено, що короткі, динамічні відео найбільше привертають увагу аудиторії. Все менше людей хоче зосереджуватись на прочитанні довгих описів та нецікавих статичних зображень. Саме тому, ця соціальна мережа стає все популярнішою.

Рекламна
кампанія

У тік ток можна просувати свій бізнес двома методами: рекламні кампанії та блогери. У тік ток була розроблена спеціальна рекламна платформа для бізнесу, щоб залучити потрібну аудиторію та знайти нових клієнтів. Інфлуюнсери, хоча й не новий, але дуже дієвий інструмент, особливо у Тік ток. За діяльністю блогера може слідувати тисячі та мільйони користувачів.

Чому вам потрібно обрати нас
для ведення бізнесу у Тік ток

побудова
стратегії

Без стратегії, успіх у просуванні та розкрутці бізнесу буде мінімальним. План роботи базується на визначенні та формуванні аудиторії, проведенні аналізу конкурентів та обрані відповідних тем та рубрик.

створення
контенту

Щоб зацікавити користувача подивитись відео, зверну увагу на ваш продукт, має бути цікава ідея та подача. Якісні та професійні відеосюжети, з креативним змістом, а головне, систематичність публікації контенту — це головні принципи, які є важливими у Тік ток.

знання
інструментів

Ми точно знаємо як працює соціальна мережа тік ток. Алгоритми та інструменти чисто вдосконалюються та змінюються. Проте, тримати руку на пульсі — це наша робота, яка допомагає побудувати успішний бізнес нашим клієнтам.

діалог з
блогерами

Ми маємо значні напрацювання та досвід роботи з блогерами. Чітко поставлені задачі та правильна подача продукту допоможуть збільшити кількість підписників та потенційних клієнтів.

створення
рекламних кампаній

Перш ніж підійти до побудови рекламної стратегії та створенні самої реклами відштовхуємося від головного питання “що може привернути увагу клієнта?”. Йти нога ногу з рекламними тенденціями та розумінні інтересів клієнтів, допомагають нам створити результативну рекламу.