Ведення та
просування фейсбук
сторінки

Просування в соціальних мережах — це один
із головних інструментів ведення успішного бізнесу та отримання бажаного результату.
В залежності від виду діяльності та маркетингових завдань, які ставить перед собою власник, важливо правильно обрати
ту чи іншу соціальну платформу. І досі, однією
із найпопулярніших соціальних мереж, яка має високі рейтинги серед відвідувачів та загальну кількість користувачів є Facebook (Фейсбук).

Наша команда має великий досвід просуванням в соціальних мережах, в тому числі ведення та розкрутка бізнес сторінки
у фейсбуці. Це дає нам право заявити, що такий маркетинговий інструмент буде ключем до впізнання вашого бренду, отримання нових клієнтів, а отже фінансового зросту.

Цілі та результати ведення
сторінки у Фейсбуці

впізнаваність
бренду

залучення
клієнтів

генерація
трафіку

інформованість про товари, послуги та новини компанії

комунікація
з клієнтами

отримання продажів
та генерації лідів

Методи та етапи просування
сторінки у Фейсбуці

  • визначення цілей та побажань клієнта, а також головних очікувань від ведення сторінки у фейсбуці
  • побудова стратегії просування сторінки у фейсбуці, яка формується на основі комплексного вивчення бренду компанії, продукту чи послуг.
  • визначення цільової аудиторії, яка базується на ґрунтовних дослідженнях ринку та вивченні конкурентів
  • формування інтерактивного та продуктового контенту, а також розробка унікальних віжуалів
  • робота з блогерами, створення розіграшів, що дозволить збільшити впізнаваність бренду
  • визначення бюджету та стратегії рекламних кампаній, що відштовхується від кінцевої цілі (впізнаваність бренду, залучення авдиторії, залучення трафіку на сайт тощо)
  • розробка текстів з “call to action” для отримання ефективного результату, а також створення динамічного візуального контенту.
  • робота з клієнтами через повідомлення та коментарі
  • ведення щомісячного аналізу та оформлення підсумку роботи рекламних кампаній

Переваги просування
у соціальній мережі Фейсбук

ПРЕЗЕНТАЦІЯ
КОМПАНІЇ

презентація компанії. Бізнес сторінка фейсбук дозволяє зобразити ключові дані про вашу компанію у зручному та швидкому форматі (адрес, відгуки, сайт, цілі та історія бренду, компанії)

Впізнаваність
бренду

Завдяки розробці креативного логотипа, створенні цікавого контенту з динамічними зображеннями ваша бізнес сторінка фейсбук набуде унікальності у “джунглях” соцмережі.

залучення
клієнтів

Платформа фейсбук має зручний та широкий інструментарій. Значну роль відіграють рекламні кампанії, які безпосередньо впливають на формування цільової аудиторію.

генерація
трафіку на сайт

Бізнес сторінка фейсбук — це провідник між аудиторією групи та сайтом компанії, завдяки розміщенню зворотних посилань. Це дає можливість інформувати підписників про новини компанії, акції та цікаві пропозиції, які є на сайті.

швидка комунікація
з клієнтами

Діалог через повідомлення або коментування постів є швидким та дієвим методом налагодження взаємодії з потенційними клієнтами. Саме бізнес сторінка фейсбук дає високі результати ефективності.

рекламна стратегія
без великих витрат

Таргетована реклама, як базовий інструмент мережі допомагає залучити необхідну клієнтську базу за віковими, географічними даними, а також інтересами. Все це обійдеться значно дешевше ніж просування бренду через інші рекламні канали та платформи.

моніторинг
та аналіз

Найважливішим атрибутом успішного бізнесу є результативність. У соціальних мережах ви можете отримати підсумок діяльності, яку проводила ваша бізнес сторінка у фейсбук протягом тижня, місяця, року. Це дозволяє побудувати успішну маркетингову стратегію.