Ведення та просування фейсбук сторінки

 

Просування в соціальних мережах – це один із головних інструментів ведення успішного бізнесу та отримання бажаного результату. В залежності від виду діяльності та маркетингових завдань, які ставить перед собою власник, важливо правильно обрати ту чи іншу соціальну платформу. І досі, однією із найпопулярніших соціальних мережах, яка має високі рейтинги серед відвідувачів та загальну кількість користувачів – є Facebook (Фейсбук).

Наша команда має великий досвід просуванням в соціальних мережа, в тому числі ведення та розкрутка бізнес сторінки у фейсбуці. Це дає нам право заявити, що такий маркетинговий інструмент буде ключем до впізнання вашого бренду, отримання нових клієнтів, а отже фінансового зросту.

Цілі та результати ведення сторінки у Фейсбуці

  • впізнаваність бренду
  • залучення клієнтів
  • генерація трафіку
  • інформованість про товари,
  • послуги та новини компанії
  • комунікація з клієнтами
  • отримання продажей та генерації
  • лідів

Методи та етапи просування сторінки у Фейсбуці 

  • визначення цілей та побажали клієнта, а також головні очікування від ведення сторінки у фейсбуці
  • побудова стратегії просування сторінки у фейсбуці, яка формується на основі комплексного вивчення бренду компанії, продукту чи послуг клієнта.
  • визначення цільової аудиторії, на основі досліджень та вивчення конкурентів
  • формування інтерактивного та продуктового контенту, а також розробка унікального віжуалів.
  • робота з блогерами, створення розіграшів, що дозволить збільшити впізнаваність бренду.
  • визначення бюджету та стратегії рекламних кампаній, що базується на кінцевій цілі (впізнаваність бренду, залучення авдиторії, залучення трафіку на сайт тощо)
  • розробка текстів з “call to action” для отримання ефективного результату, а також створення динамічного візуального контенту.
  • робота з клієнтами через повідомлення та коментарі.
  • ведення щомісячного аналізу та оформлення підсумку роботи рекламних кампаній

Переваги просування у соціальній мережі Фейсбук

  • презентація компанії. Бізнес сторінка у фейсбук дозволяє відобразити ключові дані про вашу компанії у зручному та швидкому форматі (адрес, відгуки, сайт, цілі та історія бренду чи компанії)
  • впізнаваність бренду. Завдяки розробці креативного логотипу, створенні цікавого контенту з динамічним зображеннями ваша бізнес сторінка фейсбук набуде унікальності у “джунглях” соцмережі.
  • залучення клієнтів. Платформа фейсбук має зручний та широкий інструментарій. Значну роль відіграють рекламні кампанії, які безпосередньо формують цільову аудиторію.
  • генерації трафіку сайту. Бізнес сторінка фейсбук – це провідник між аудиторією групи та сайтом компанії, завдяки розміщенню зворотних посилань. Це дає можливість інформувати про новинки, акції та цікаві пропозиції, новинами компанії, які є на сайті та які будуть цікаві вашим підписникам.
  • швидка комунікація з клієнтами. Діалог через повідомлення або коментування постів є швидким та дієвим методом налагодження взаємодії з потенційними клієнтами. Саме бізнес сторінка фейсбук дає високі результати ефективності.
  • рекламна стратегія без великих витрат. Таргетована реклама, як базовий інструмент мережі допомагає залучити необхідну клієнтську базу за віковими, географічними даними, а також інтересами. Все це обійдеться значно дешевше ніж просування бренду через інші рекламні канали та платформи.
  • моніторинг та аналіз. Найважливішим атрибутом успішного бізнесу є результативність. У соціальні мережі ви можете отримати підсумок діяльності, яку проводила ваша бізнес сторінка у фейсбук протягом тижня, місяця року. Це дозволяє побудувати успішну маркетингову стратегію.