Цікава і корисна інформація

SMM, Brand bilding, Video, Design
Фуд-зйомка: апетитні фото, які хочеться з’їсти

Фуд-зйомка: апетитні фото, які хочеться з’їсти

Передати апетитність їжі не така вже й легка справа, якщо ви не фуд-стиліст. Для цього існує цілий ряд секретів, правил, щоб викликати бажання з’їсти страву з першого погляду. То ж, запасіться кондиціонером та лаком для волосся, автомобільним...

читати більше
Тренди для промо-відео 2020

Тренди для промо-відео 2020

Промо-відео - це мегакрутий спосіб привернути увагу. Такий тип відео не сприймається споживачами, як реклама, бо має на меті коротко розповісти про бренд. Отож, що буде у тренді 2020 року: “Дружні ролики”. Зараз вже нікого не здивуєш офіційними та...

читати більше
Топ 5 порад для sео оптимізації

Топ 5 порад для sео оптимізації

Кожний з нас при створенні сайту, прагне вивести його в топ 10 пошукових результатів в Google. Але, щоб отримати якісні показники і високу кількість відвідувачів, необхідно правильно і послідовно дотримуватись правил сео-оптимізації. Слід...

читати більше
Тайм-менеджмент – ключ до успіху

Тайм-менеджмент – ключ до успіху

Помічали таке, що список справ на день все частіше переходить зі вчора? Чи те, що завжди бракує часу в кінці робочого дня і всі завдання звалюються, як сніг на голову. І настрій одразу зникає від такого, а то й на кілька днів. Як же побороти вічний...

читати більше
Гра контрастів: реклама в чеських виданнях

Гра контрастів: реклама в чеських виданнях

Практично кожен любить погортати в магазині журнали та газети, понюхати ароматизовані сторінки і переглянути найцікавіші картинки. В Празі ми теж не змогли пройти повз журнальну стійку і, розглядаючи різні видання, вирішили зайнятися...

читати більше
Зовнішня реклама: тенденції щодо оформлення вітрин

Зовнішня реклама: тенденції щодо оформлення вітрин

Сьогодні складно уявити мегаполіс чи центр невеликого міста без торгових вітрин, які прикрашають магазини та мотивують покупців придбати той чи інший товар. Всі вітрини унікальні, адже заклади конкурують за увагу потенційних покупців. Тому, під час подорожі, і наша команда не змогла пройти повз зовнішнього оформлення європейських магазинів.

читати більше