Цікава і корисна інформація

SMM, Brand bilding, Video, Design
SMM для B2В: що важливо знати, щоб просувати у соцмережах

SMM для B2В: що важливо знати, щоб просувати у соцмережах

B2B (бізнес для бізнесу), або простими словами бізнес орієнтований на продаж своїх товарів чи послуг для іншого бізнесу. B2B може бути як оптовий продаж одягу, так і завод виробник, чи дистриб’ютор. У всіх одна особливість, вони не продають...

читати більше
SMM для ресторану: як просувати ресторан у Facebook та Instagram

SMM для ресторану: як просувати ресторан у Facebook та Instagram

Написав, що у нас смачні страви, сфоткав на телефон салат “Цезар” і навіть натиснув “Рекламувати” на 5 доларів - якщо так виглядає маркетинг у соціальних мережах вашого ресторану, значить у 2020 році у соціальних мережах вас не існує.  ...

читати більше
Як правильно оформити сторінку в Instagram

Як правильно оформити сторінку в Instagram

“По одягу зустрічають, по розуму проводжають” - те саме можна сказати і про Instagram. Загальна картинка - це основне, що змушує залишитись на сторінці та проскролити вниз. Тож над віжуалом доведеться добре попрацювати, щоб профіль був максимально...

читати більше
Що обрати Facebook чи Instagram для просування бізнесу в соціальних мережах?

Що обрати Facebook чи Instagram для просування бізнесу в соціальних мережах?

Просування в соціальних мережах потрібне кожному бізнесу незалежно від часу його існування, масштабу і направленості. Заявити про себе, сформувати потрібний імідж та збільшити продажі – це все можливо завдяки грамотній роботі в соціальних мережах....

читати більше
Фуд-зйомка: апетитні фото, які хочеться з’їсти

Фуд-зйомка: апетитні фото, які хочеться з’їсти

Передати апетитність їжі не така вже й легка справа, якщо ви не фуд-стиліст. Для цього існує цілий ряд секретів, правил, щоб викликати бажання з’їсти страву з першого погляду. То ж, запасіться кондиціонером та лаком для волосся, автомобільним...

читати більше
Тренди для промо-відео 2020

Тренди для промо-відео 2020

Промо-відео - це мегакрутий спосіб привернути увагу. Такий тип відео не сприймається споживачами, як реклама, бо має на меті коротко розповісти про бренд. Отож, що буде у тренді 2020 року: “Дружні ролики”. Зараз вже нікого не здивуєш офіційними та...

читати більше