Найважливіше у житті – це емоції. Адже справді, саме завдяки емоціям ми відчуваємо себе щасливими або ж нещасними, саме емоції надихають нас на нові звершення або блокують певні кроки у житті і так далі. І що найважливіше для нас, маркетологів, це те, що емоція зазвичай стає імпульсом до певної поведінки. Тому у спілкуванні зі споживачем під час реклами та піару є надзвичайно важливо аби викликати у них правильні емоції. Як це зробити?
В першу чергу, потрібно розуміти свого клієнта та знати його вподобання. Поставте себе на його місце, погляньте на свою компанію (продукт) їхніми очима, проаналізуйте всю інформацію, яка стосується вашої сфери. Визначивши основні потреби вашої цільової аудиторії, ви зможете зрозуміти які емоції потрібні для того, аби клієнт отримав певну сатисфакцію від покупки вашого продукту. Клієнти хочуть розуміти, чи допоможе їм ваш товар досягти певних цілей, вирішити проблему чи задовольнити потребу.
Але це ще не все… Пам’ятайте, що сьогодні у населення виробився своєрідний «імунітет» до реклами. На тлі великих обсягів інформації, особливо в соціальних мережах, необхідно виділятись і формувати довіру. У читачів не повинно виникати відчуття, що їм хто хоче щось «впарити», потрібно подавати ці товари так, щоб вони самі прагнули їх мати. Є кілька простих правил як формувати цікавий емоційний контент, який, власне, і допоможе досягнути цієї цілі, але про це вже в наступній статті.
Пам’ятайте, що саме емоції роблять нас людьми, а люди – це наші клієнти!