Поговоримо про тренди. Які будуть гарячі тренди 2023 року?

Сьогодні ми поговоримо про гарячі тренди маркетингу у соціальних мережах у 2023.

В еру новітніх технологій, все дуже швидко змінюється та розвивається! Якщо ви працюєте у сфері маркетингу, є власником бізнесу, медійною особою, або просто хочете бути в тренді, вам необхідно знати останні тенденції у світі маркетингу.

Адже яскраво нам це дав зрозуміти ковід – 19, коли в онлайн перейшли абсолютно всі, від фірм-гігантів до маленьких приватних магазинчиків. Тому аби залишатися на плаву, ми розберемо, які методи просування є або стануть популярними.

Короткі відео

Reels або Shorts, або просто короткі відео, які слідуючи за тік ток створила кожна мережа. Декілька секундний контент, який може зацікавити, розслабити, розсмішити або продати. Якщо ви досі цим не користуєтесь, швидко наздоганяйте. Користувачі соціальних мереж вже встигли оцінити цей вид контенту, який здатен дивувати охопленнями. За статистикою більшість з них продивляються саме стрічку з reels, а не з дописами. І завжди пам’ятайте, у вас є мінімум 3 секунду і максимум 8, аби запасти в душу глядачеві.

Live-відео

Реальність завжди приваблює! Live трансляції мають змогу показати реальний продукт без обробки та фільтрів. Завдяки live можна швидко подати нову інформацію та дати відповідь на запитання, аби стати трохи ближчими зі своїми клієнтами. У даному форматі компанії навчилися спонукати користувачів до покупки продукту чи послуги, попередньо детально розповівши про це та зацікавивши. Популярність live-відео тягнеться ще з 2016 року, але досі не поступається іншим інструментам просування.

Нано та мікроінфлюенсери

Нано та мікро інфлюенсери показали себе як ті, хто мають невелику кількість підписників, але значно кращий рівень залучення клієнтів. Давайте детально розглянемо плюси співпраці з ними:

  • перша і найбільша перевага – це гроші, адже їх послуги значно дешевші
  • вони легко йдуть на контакт
  • їх легше витягнути в офлайн (тобто на потрібну вам локацію)
  • можна ставити складні ТЗ за відносно невеликі кошти
  • вони не забиті рекламою, що не викликає у глядачів банерної сліпоти

Ну і знову ж про охоплення: аналітики модних будинків порахували, що куди вигідніше оплачувати роботу таких інфлюенсерів, при цьому отримувати більші охоплення, ніж з люксовими персонами та блогерами.

Платна реклама

Цей вид просування звісно ж залишається мега популярним, адже суми витрат за рік на рекламу у соціальних мережах стрімко зростають. Прогнозують її зріст і у 2023 році.

Соціальна комерція

Стрімкий розвиток та зростання популярності соціальних мереж спричиняє соціальну комерцію. Відтепер ви можете продавати продукт чи послугу через найбільш слушну соціальну мережу. Так, наприклад інстаграм спрямовую на сайт, або ж одразу на оформлення замовлення, а FB дає можливість додавати кнопку “купити”.

Подкастинг

Вже 1/4 контент-мейкерів використовують подкасти, аби охопити більше цільової аудиторії. Неймовірно зручний метод, який точно зайде вашим читачам, аби почерпнути для себе щось нове. При чому слухати подкасти ви можете паралельно займаючись іншою справою, або просто йдучи вулицею. Це дозволяє економити та проводити час з користю.

Гейміфікація

Гейміфікація, та сама сфера, що досі залишається найперспективнішою. Адже з кожним роком на неї збільшуються витрати та ростуть охоплення. Здається це про щось з майбутнього, та наразі маркетинг обходить стороною ігроманів, але це лише здається. Наприклад Netflix має намір побудувати першу у світі студію відеоігор. Якщо ви націлені на серйозний розвиток та результат, ми б радили звернуту увагу на новий майданчик з купою можливостей для реалізації рекламних ідей!

Виходячи з усього переліченого вище, є тренди, які процвітають, є ті, що досі міцно тримаються на плаву, а також є нові, поки не всім зрозумілі з купою цікавих можливостей! Тож обирайте доцільно саме ті методи, які будуть найбільш відповідати вашій цільовій аудиторії.