Кооперації брендів: коли два бренди краще, ніж один

Кооперації брендів стали все більш популярною стратегією для компаній, які хочуть створити ажіотаж навколо своїх продуктів та послуг. Об’єднавшись з іншим брендом, компанії можуть залучити нову аудиторію, створити цікаві нові продукти та збільшити продажі. Ось деякі з найпопулярніших кооперацій брендів за останні роки:

Nike x Off-White: 

Колаборація Nike x Off-White була величезним успіхом, коли два бренди об’єдналися, щоб створити низку лімітованих снікерсів та одягу. Колекція була дуже популярною серед шанувальників брендів та модних ентузіастів, і допомогла встановити Off-White як провідного гравця в індустрії моди.

Coca-Cola x Stranger Things: 

Компанія Coca-Cola співпрацювала з популярним шоу Netflix Stranger Things, щоб створити лімітовану серію банок та пляшок з іконічним логотипом шоу. Співпраця допомогла згенерувати інтерес щодо обох брендів, з фанатами шоу та прихильниками Coca-Cola, які були зацікавлені отримати лімітовану упаковку.

Supreme x Louis Vuitton: 

Співпраця Supreme x Louis Vuitton стала однією з найбільш очікуваних брендових кооперацій останніх років. Дві марки об’єднали зусилля, щоб створити лімітовану колекцію одягу, аксесуарів та виробів, які були доступні тільки в обраних локаціях по всьому світу. Співпраця стала величезним успіхом, більшість брендових речей продавались за лічені хвилин після виходу в продаж

H&M x Balmain: 

Кооперація між H&M та Balmain також була мега успішною. Два бренди об’єдналися, щоб створити колекцію доступного, але водночас стильного одягу, який розповсюджувався для мас в через глобальну мережу магазинів H&M. Співпраця була дуже популярною.

Adidas x Kanye West: 

Ця кооперація двох брендів чудово працювала не один рік, об’єднали зусилля, бренди створюють колекції кросівок та одягу, які дуже популярні серед модних ентузіастів та шанувальників. Ця співпраця допомогла встановити Каньє Веста як впливового гравця в галузі моди та збільшила продажі Adidas.

Apple x Nike: 

Apple та Nike об’єднали зусилля, щоб створити додаток Nike+, який дозволяє бігунам відстежувати свій прогрес та отримувати персоналізовані поради. Додаток став величезним успіхом та допоміг обом брендам стати лідерами у сфері фітнес-технологій.

Target x Missoni: 

Target та Missoni довели, що мода може бути елегантною та доступною для всіх.  Колекція створена цими брендами так сподобалась людям, що багато предметів розлетілися вже через години після випуску. 

GoPro x Red Bull: 

GoPro та Red Bull об’єднали зусилля, щоб створити кампанію “Stratos”, в рамках якої австрійський стрибун з парашутом Фелікс Баумгартнер здійснив стрибок з краю космосу, на залізному повітряному кулі. Кампанія стала великим успіхом і допомогла засіб GoPro встановити себе як основного гравця на ринку екшн-камер.

Airbnb x Pantone: 

Airbnb поєдналася з Pantone, щоб створити серію колірних палітр, натхненних подорожами, які користувачі могли використовувати для прикрашання своїх оголошень на Airbnb. Співпраця була дуже успішною і допомогла Airbnb стати лідером у сфері поділу економіки.

Google x Levi’s: 

Google та Levi’s поєднали зусилля, щоб створити куртку “Jacquard”, у яку втканий розумний технологічний девайс. Куртка дозволяє користувачам керувати своїм смартфоном за допомогою жестів та отримала високу оцінку за свій інноваційний дизайн.

Dyson x Issey Miyake:

Унікальна співпраця між Issey Miyake та Dyson полягала в тому, що вони взяли на себе виклик створення продуктів в межах категорій, не пов’язаних з їхніми звичними областями експертизи. Бренд розкішних пилососів спробував свої сили в модній індустрії, створивши лімітовану лінію одягу, тоді як японський бренд розкіші спроектував свій власний пилосос.

New Balance x Aimé Leon Dore

Співпраця New Balance з Aimé Leon Dore призвела до повернення в продаж легендарної моделі 550, що була знята з виробництва, та стала найгарячішою кросівкою року. Успіх випуску призвів до того, що Тедді Сантіс, засновник Aimé Leon Dore, був призначений креативним директором New Balance. Ця співпраця спричинила великий ажіотаж, який призвів до віртуальних черг на понад 70 000 замовлень повторного випуску моделі 550.

99-cent x Adidas sneakers

Adidas у співпраці з Arizona Iced Tea створили лімітовану версію кросівок за ціною 99 центів. Незважаючи на те, що це був маркетинговий хід, захоплення навколо кросівок Arizona Adidas було настільки великим, що поп-ап магазин в Нью-Йорку довелося закрити поліцією. Сьогодні ці кросівки перепродаються за майже 2000 доларів, надаючи значну прибутковість тим щасливчикам, які придбали їх за початковою ціною

Fortnite x Travis Scott

Відеоігри, такі як Fortnite, прийняли стратегію продукт-дропу, пропонуючи тимчасові ігрові досвіди. Fortnite запросив Тревіса Скотта, щоб допомогти з їхньою моделлю продукт-дропу, і разом вони провели інтерактивний концерт, на який залогінилися одночасно вражаючі 12,3 мільйонів гравців. Подія привернула майже 200 мільйонів переглядів на YouTube та стала найбільшим концертом у світі.

В цілому, співпраця між брендами може бути чудовим способом для компаній створити шум навколо своїх товарів та послуг, залучити нову аудиторію та збільшити продажі. Об’єднавшись з іншим брендом, компанії можуть використовувати сильні сторони одне одного та створювати щось дійсно унікальне та захоплююче.

 

Зважаючи на успіх багатьох брендових співпраць, ми закликаємо вас розглянути можливості партнерства з іншими брендами для створення чогось нового та захоплюючого для ваших клієнтів. Незалежно від того, ви в роздрібній торгівлі, ресторанному бізнесі або іншій галузі, співпраця з іншим брендом може допомогти вам привернути нових клієнтів, збільшити продажі та покращити вашу репутацію. Не бійтеся експериментувати та використовувати свою креативність для створення чогось незабутнього разом з іншими брендами. Поділіться своїми ідеями з нами, і ми допоможемо вам знайти партнера для співпраці та досягти ваші маркетингові цілі разом!