SMM для бізнесу: чому роботу з соціальними мережами краще віддати в руки професіоналів?

Може скластися враження, що всі ці , підписники та вподобання у соціальних мережах не мають ніякого відношення до реального прибутку, але думати так – в корені невірно. Сьогодні маркетинг в соціальних мережах став основою просування бізнесу.

Ні для кого не секрет, що кожна поважна компанія має веб-сайт. Але наявність у компанії сайту було нормою для бізнесу ще в 2000-х років, а з тих пір пройшло ціле десятиліття. Сьогодні просунутий і зручний сайт компанії – це програма мінімум для тих, хто хоче домогтися реального успіху.

 

Тверда присутність в соцмережах – ось найкращий спосіб сьогодні бути в центрі уваги тих, хто вже завтра принесе вам свої гроші.

 

Чого не варто робити зі своїми соціальними мережами

Звичайно, ви можете просто найняти SMM-щика в штат, але насправді – це дуже погана ідея. Фахівці розповіли кілька причин, чому цього краще не робити:

  1. SMM-щик в штаті обходиться занадто дорого. Як і будь-якому іншому працівникові, йому будуть потрібні робоче місце, пенсія, відпустки, лікарняні та багато іншого. І це при тому, що йому буде необхідно практично жити в соцмережах, моментально реагуючи на зміну інформаційного поля і коментарі користувачів.
  2. Сьогодні дуже складно знайти справжнього професіонала. SMM-щик – це перш за все грамотний маркетолог, а не той, хто просто проводить час в соцмережах. Зараз ринок переповнений доморощеними «гуру», які називають себе фахівцями, відвідавши курси «SMM для чайників».
  3. Тренди змінюються, потрібно вміти ловити хвилю. Одній людині досить складно бути в курсі всього і відразу, чого не можна сказати про грамотно сформовану команду.
  4. Хороший професіонал повинен весь час розвиватися. Сказати, що навчання штатного фахівця накладно – нічого не сказати.
  5. Якщо ваш штатний співробітник, раптом захворіє або з якоїсь іншої причини не вийде на роботу, замінити його буде нікому. У випадку з командою хтось обов’язково перехопить ініціативу і робота не зупиниться ні на секунду.
  6. Сумно, але іноді буває так, що співробітник, залишаючи компанію, наприклад, в результаті звільнення, намагається помститися. Вкрадені паролі, віддалені сторінки і інші неприємності можуть вдарити по вашій репутації.

Пам’ятайте, SMM – це не те, чим можна займатися пару годин в тиждень «коли на це знайдеться час» або віддавати в руки студентів-практикантів або сумнівних фахівців. Тайм-менеджмент, грамотна  стратегія, хороший контент і, звичайно, команда професіоналів – ось складові успіху!

 

Як зробити так, щоб соцмережі принесли максимальну вигоду?

Давайте залишимо невпевнені кроки в невідомість і перейдемо до реальних способів досягти бажаних висот. Віддати SMM на аутсорсинг – ось простий, безпечний, економічний і при цьому більш професійний спосіб підкорити серця своїх клієнтів в соцмережах і надовго завоювати їх лояльність. Віддаючи SMM на аутсорсинг маркетинговому агентству, ви отримуєте:

  1. Цілу команду професіоналів з великим і різноманітним досвідом, замість одного фахівця.
  2. Ретельно опрацьовану стратегію просування, з урахуванням ваших побажань.
  3. Можливість розвивати безпосередньо бізнес, в той час як професіонали просувають його в соцмережах.
  4. Захист від «надзвичайних ситуацій» і припинень в роботі у зв’язку з відпустками, лікарняними та іншим.
  5. Фінансову та юридичну безпеку у співпраці з агентством.

 

Існує формула успіху, яка допоможе вам досягти своїх цілей, працюючи з рекламним агентством

Довіртеся професіоналам, але при цьому приймайте повну участь у створенні стратегії: надсилайте всі новини про акції та прийняті рішення вашої компанії, розповідайте про вигідні пропозиції та своєчасно інформуйте клієнтів про зміни в роботі. Тоді ваша рекламна стратегія буде вибудувана чітко, як навігації в морі, а про ваш бренд неодмінно дізнаються, полюблять і запам’ятають!