Однією з найбільш успішніших і найбільш дорогих реклам без сумніву залишається рекла під час грандіозних спортивних подій.
У цьому році, в лютому, пройшов 50-тий ювілейний і найграндіозніший фінал з американського футболу SuperBowl 2016. Загальні прибутки від продажу реклами підчас SuperBowl склали близько 350млн. доларів
Знамениті бренди із задоволенням вкладають кошти в таку рекламу, а фантазія рекламних агенцій із кожним роком підкорює все нові і нові горизонти. Адже змагання реклам, які транслюються підчас SuperBowl на YouTube розпочинаються за довго до старту SuperBowl і закінчуються місяцями після вручення кубку.
Тільки підчас самих змагань глядачі подивилися більше 300тисяч годин відео рекламних роликів на YouTube, які бренди підготували спеціально до цієї спортивної події.
В цілому (до, підчас і після гри) глядачі провели за YouTube-переглядом роликів близько 4 млн. годин.
Кількість переглядів вже перевищило 330 млн., З них 60% – c мобільних пристроїв (вперше мобільні гаджети використовувалися для перегляду реклами SuperBowl частіше, ніж ПК).
Отож топ 10 відео з SuperBowl за кількістю переглядів
- Hyundai – The Chase – HyundaiSuperBowlCommercial | The 2017 HyundaiElantra
- Pokémon – #Pokemon20: PokémonSuperBowlCommercial
- MINI USA – MINI USA | #DefyLabelsBigGame TV Spot
- Hyundai- First Date – HyundaiSuperBowlCommercial | The 2016 HyundaiGenesis
- MountainDew – Mtn DewKickstart: Puppymonkeybaby | SuperBowlSpot
- Hyundai- Ryanville – HyundaiSuperBowlCommercial | The 2017 HyundaiElantra
- Axe – AXE –Find YourMagic [60 secondversion]
- Doritos- Doritos® CrashTheSuperBowlFinalist – Ultrasound
- Snickers – SNICKERS® – “Marilyn”
- Doritos- Doritos® CrashTheSuperBowlFinalist – DoritosDogs
Інформація була надана компанією Google, яка проаналізувала запити і перегляд відео на YouTube пов’язані з SuperBowl 2016. Також компанія помітила цікаву тенденцію, що близько 40% переглядів рекламних відео приходиться на тижні після закінчення чемпіонату.