Контент-маркетинг вважається одним із найпотужніших інструментів, особливо якщо використовувати його правильно. Що ж мається на увазі? В першу чергу, це його емоційна складова, яка дозволить звичайних читачів перетворювати у клієнтів.
Про що ж слід пам’ятати, виконуючи цю задачу? Контент, в якому міститься позитивна інформація значно краще сприймається людьми, аніж негативний зміст. Але в цей же час, негативна інформація краще сприймається і запам’ятовується читачами, ніж нейтральна. Також створюючи вірусний контент слід пам’ятати, що користувачі соцмереж люблять ділитися практичною інформацією, особливо якщо вона подається у вигляді списків або схеми до дії.
Звісно ж, формуючи емоційний контент, варто звернути увагу і на саму мову спілкування зі споживачем. Текст повинен бути не лише зрозумілим і корисним, але й перевіреним. Сам автор повинен бути переконаним у правдивості своїх слів, лише тоді читач зможе йому повірити. Крім того, потрібно виходити за рамки переліку функціональностей. Споживачі хочуть дізнатися, як саме ваша пропозиція їм допоможе.
Завоювавши довіру читача, значно простіше утримати його цікавими публікаціями. А там вже успіх не змусить себе довго чекати. Адже головна задача якісного емоційного контенту це те, щоб клієнт його запам’ятав, і коли у нього виникне необхідність – він одразу б звернувся саме до вас.
Пам’ятайте, що люди завжди керуються емоціями приймаючи рішення.