Чому варто створювати профіль у LinkedIn?

Ми всі знаємо, що LinkedIn – це один з найпотужніших інструментів для людей (для пошуку нових можливостей і кар’єрного росту) та компаній (для пошуку потенційних клієнтів та створення бренду).

Отже, давайте більше поговоримо про LinkedIn і чому ми повинні просувати бізнес у цій соціальній мережі.

Керуючи власним бізнесом, ви розумієте, що ця мережа дуже корисна, адже тут більш ніж 380 мільйонів користувачів. У LinkedIn ви можете знайти всіх професіоналів, які старанно працюють для себе та тих, хто вже перебуває на вершині своєї кар’єри.

  1. Це молоді таланти на початку своєї кар’єри, які допоможуть будь-якій компанії у своєму розвитку і стануть прекрасним доповненням до вашої команди.
  2. Decision maker – люди, що вже на вершині та приймають рішення від імені компанії. Вони не тільки можуть бути поштовхом для розвитку вашої команди, але і чудовими партнерами у бізнесі. Таких людей варто шукати та презентувати їм свій бренд. Можливо саме вони допоможуть Вам підкорити ринок!

LinkedIn продовжує розвиватися як платформа для налагодження відносин у сфері B2B. Близько 40% маркетологів використовують LinkedIn для ефективної генерації лідів. І це чудовий привід почати використовувати цю мережу!

З чого почати просування у Linkedin?

Заповніть профіль своєї компанії в LinkedIn, додайте до нього свій веб-сайт і більше інформації про свою команду та компанію. Діліться новинами своєї компанії та цікавою інформацією зі потенційними партнерами.

Заохочуйте і власну команду використовувати LinkedIn та позначати компанію у досвіді роботи. Таким чином, усіх працівників можна буде знайти у профілі компанії та додатково підвищуватиме довіру потенційних партнерів та клієнтів.

Поділіться своїм професійним досвідом у статтях. Адже все опубліковане на вашій сторінці будуть бачити ваші партнери та потенційні клієнти.

Рекламні можливості LinkedIn не поступаються будь-якій іншій соціальній мережі. Можливість детального таргетингу допоможе вам охопити цільову аудиторію, яка вже готова до партнерства та інвестування. Пам’ятайте про це створюючи рекламу!

Незалежно від ваших бюджетів та основних цілей LinkedIn буде корисним і для особистого розвитку, і для просування компанії та допоможе завоювати ринок!