У нещодавній поїздці в Чехію команда Smart Promotion змогла не лише насолодитися архітектурою Праги та продегустувати місцеве пиво, але й віднайти цікаві ідеї європейського маркетингу. Далі про те, як упаковують товари в Чехії, щоб їх хотілося купувати, не дивлячись на ціни.
Що у тренді:
- кумедні незвичайні дизайни
- унікальні шрифти
- теплі тони
- стилізовані фотографії
- лімітовані серії продуктів / упаковки
Крім того, широко поширена тенденція випуску ексклюзивних розмірів упаковки. Нестандартні упаковки, з одного боку, привертають увагу покупців, а з іншого – не дозволяють порівнювати ціни на товари, адже вони сприймаються покупцем як «ексклюзивні». Це дозволяє рітейлерам диференціювати та підвищувати рівень рентабельності.
Бренди стали продовженням нашої індивідуальності. Продукти, які ми купуємо сьогодні, – більше, ніж просто продукти. Вони представляють нас, транслюють наші цінності. Тому, купуючи товар, ми хочемо, щоб його упаковка щодня нагадувала про них. Маркетологи – це чітко розуміють та створюють нові все цікавіші упаковки.