Аналізуючи статистику по соціальним мережам, щоразу дивуєшся, наскільки потужною силою стало SMM просування Львів. Наприклад, щодня у Facebook більше 1,23 мільярда активних користувачів з усього світу. Ця цифра просто вражає! При цьому глобальні соціальні платформи розвиваються зі стрімкою швидкістю і маркетологам зовсім непросто наздогнати їх темпи. Адже SMM розкрутка набирає все більше популярності.
Щоб спростити вам завдання, ми зібрали найвидатніші дані про Facebook, Twitter, LinkedIn, Instragram і Pinterest. Сміливо використовуйте їх, щоб SMM маркетинг був ефективним.
- Органічне охоплення для постів на сторінці в Facebook складає всього 2%.
- Середнє охоплення постом всієї аудиторії дорівнює 10,71%.
- Відео на сторінці в Facebook генерує залучення на 16% більше, ніж зображення.
- У відео найширше охоплення всієї аудиторії – 12,17%, далі йдуть фото (11,3%), посилання (9,32%) і оновлення статусів (5,09%).
- Ідеальна довжина поновлення статусу – 40 символів.
- 0,80% – середній показник охоплення підписників для постів з хештегом, 1,30% – для постів без хештегов.
- У постів із зображеннями залученість в 2,3 рази вище, ніж у постів без зображень.
- Твіти з зображеннями залучають на 18% більше кліків, на 89% більше лайків і на 150% більше ретвітів.
- 60% споживачів очікують, що бренд відповість на їх запит протягом години, але середня швидкість відповіді становить 1 годину 24 хвилини.
- Ідеальна довжина твіта – 100 символів.
- Найвищий показник клікабельності по середах.
- Твіт без хештегів і згадок генерує на 23% більше кліків. Однак, якщо мета твіта збільшити число скачувань додатків, хештеги і згадки допомагають залучити на 11% більше кліків. За даними Quicksprout твіти з хештегом залучають в 2 рази більше кліків, ретвітів, лайків та відповідей.
- В середньому люди пропускають 70% своєї новинної стрічки.
- 1,1% – середній показник залученості для всіх постів (4,2% в 2014; 2,2% в 2015).
- Зображення з одним домінуючим кольором отримуює на 17% більше лайків, ніж зображення з декількома домінуючими кольорами. Зображення з великою кількістю негативного простору отримують на 29% більше лайків. Фото з домінуючим синім кольором генерують на 24% більше лайків, ніж зображення з переважанням червоного.
- Фото з особами залучають на 38% більше лайків, ніж фото без осіб.
- У постах з фото залученість вище, ніж у відео.
- Червоне серце – найпопулярніший емодзі в Instagram. Ним діляться на 79% частіше, ніж другим за популярністю – смайликом з сердечками замість очей.
- 50% текстів і коментарів в Instagram містять мінімум один емодзі.
- Найпоширеніша частота публікацій в Instagram для брендів становить 11-20 разів на місяць.
- Аудиторія Instagram найбільш активна по понеділках і четвергах о 02:00, 08: 00-09: 00 та 17:00.
- Піни з цінами отримують на 36% більше лайків, ніж пости без цін.
- 67% користувачів переглядають піни в мобільних пристроях, роблячи покупки в магазинах.
- Не соромтеся просити: заклик до дії в описі піна може збільшити залученість до 80%.
- 83% користувачів швидше підпишуться на бренд, ніж на знаменитість.
- У активних користувачів соцмережі в середньому дохід на 9% вище, ніж у тих, хто не використовує Pinterest.
- Користувачі, які публікують від 15 до 30 записів в день отримують кращі результати.
- З 14:00 до 16:00 і з 20:00 до 01:00 – найкращий час для публікацій, а неділя – кращий день.
- B2B покупці шукають в LinkedIn контент, який допоможе їм прийняти рішення про покупку, 57% з них використовують для цього мобільні пристрої.
- У LinkedIn 467 мільйонів передплатників з понад 200 країн, тому ця платформа ідеально підходить для глобальних брендів.
- Згідно з дослідженням LinkedIn використання зображень в постах дозволяє збільшити число коментарів на 98%.
- Записи з посиланнями генерують на 45% більше залучення, ніж пости без посилань.
- 16-25 слів – ідеальна довжина повідомлень для B2B, 21-25 слів – для B2C.
- Частота публікацій 20 постів в місяць дозволить вам охопити 60% вашої унікальної аудиторії.