Нова функція від Facebook – Messenger Day

SMM маркетинг має досить великий набір інструментів, щоб зацікавити не «пошукових роботів», а живих людей. І можливості для цього з кожним днем зростають. Команда Facebook Messenger оголосила про запуск Messenger Day – нового способу ділитися своїми відео і фотографіями. Тепер надавати SMM послуги стане зруніше і розкрутка в соцмережах зможе оживитися, якщо правильно використовувати нововведення.

Тепер, використовуючи можливості вбудованої в Messenger камери, користувачі зможуть додавати фотографії і відео в свій День, ділитися моментами свого життя з усіма, чи вибрати певних членів сім’ї або друзів, які зможуть переглядати повідомлення і відповідати на них протягом 24 годин.

Messenger Day – це:

  • Швидка камера, завжди доступна в один дотик
  • Безліч спеціальних ефектів, що дозволяють перед додаванням фотографій і відео, персоналізувати їх, прикрасивши однією з 5000 рамок, емодзі або наклейок
  • Визначення своєї аудиторії: після налаштування відео або фото можна відправити їх парі друзів, найкращому другові або відразу декільком групам
  • Можливість поділитися своїм Днем, який відображається у верхній частині головного вікна месенджера і управляти тим, хто саме може переглядати вашу стрічку Messenger Day.

Як створити свій Messenger Day

Для того, щоб почати обмін Messenger Day, натисніть на камеру і зробіть фото або відео. Налаштуйте ваші фотографії та відео, натиснувши на значок в правому верхньому кутку – значок “Смайлик” додасть забавних ефектів, значок “Аа” дозволяє додавати текст, а хвиляста лінія – малюнок вгорі вашого фото або відео.

Натисніть на стрілку в правому нижньому кутку екрану, щоб додати в свій День і вибрати вашу аудиторію – всіх або конкретних людей, або групи – і діліться. Ваш День буде у верхній частині головного екрану протягом 24 годин, а також буде відображатися в форматі один на один і в групових бесідах.

Це нововведення є аналогом зникаючих постів, принцип яких був запозичений багатьма соціальними мережами у месенджера Snapchat. Повна копія цієї функції вже була впроваджена розробниками Facebook в саму соціальну мережу, а також сервіси, що їй належать – WhatsApp і Instagram. Також зникаючі публікації в кінці 2016 року з’явилися і ВКонтакте.

Facebook Messenger з новою функцією вже доступний для скачування в App Store і Google Play на території США. Трохи пізніше соцмережа обіцяє запустити опцію Messenger Day в усьому світі.