Статистика Facebook, яку повинен знати кожен у 2017 році

Ці статистичні дані охоплюють все, що потрібно знати, перед тим, як запустити свою сторінку Facebook та забажати отримувати замовлення з цієї соціальної мережі. Вони не розкажуть вам як досягни успіху, але дадуть розуміння як працює ця соціальна мережа та збільшать твої шанси на успіх.

  • На початку 2017 року більш ніж 65 мільйонів місцевих підприємств мали сторінку Facebook.
  • 79% інтернет-користувачів використовують Facebook.
  • 42% споживачів не слідкують за жодними брендами у соціальних мережах.
  • 42,2% людей вподобають або стежать за сторінкою для того, щоб вони могли отримати ексклюзивну пропозицію.
  • Кожен користувач Facebook має більше 1500 історій, які в весь час конкурують за місце в їхніх новинах. Проте лише близько 300 з цих історій вибираються, щоб з’явитися в новинах.
  • 40,5% людей кажуть, що вони віддають перевагу постам у Фейсбук, які безпосередньо пов’язані з їхніми інтересами.
  • Короткі повідомлення у Facebook мають на 23% більше взаємодії, ніж довші повідомлення.
  • Повідомлення з фотографіями отримують на 179% більше взаємодій, ніж інші публікації.
  • Середня кількість відео, розміщених на одній сторінці, становила 24 на місяць.
  • Середня тривалість відео на Facebook становить 3 ​​хвилини та 48 секунд.
  • Зазвичай люди переглядають відео на Facebook лише протягом 10 секунд.
  • 85% відео на Facebook люди дивляться, коли звук вимкнений.
  • Люди на 1,5 рази частіше дивляться відео на смартфоні, ніж на комп’ютері.

Той, хто володіє інформацією, той керує ситуацією. Вискористовуйте ці статистичні дані для своєї користі та досягайте успіху разом зі Smart Promotion.