Бізнес-сторінка у Фейсбук: все що потрібно знати, щоб бути успішним

Кожні п’ять дорослих, які використовують Інтернет, використовують його для перевірки Facebook. Це має дати вам гарне уявлення про те, скільки людей є на Facebook. Але, звичайно, всім цим людям не подобається ваша бізнес-сторінка. 

42% споживачів не стежать за торговими марками у соціальних мережах. Багато, хто просто налаштував Facebook, щоб не бачити постів від сторінок брендів, які вподобав.

Але це не означає, що ти можеш здатися. Зараз ми розповімо про те, як змусити користувачів Фейсбук уважно слідкувати за вашою сторінкою.

По-перше, давайте досліджувати, чому ваші лояльні фанати натискали “сподобалося” в першу чергу.

42,2% людей люблять або стежать за сторінкою, щоб вони могли отримати ексклюзивну пропозицію.

Вони кажуть це тому, що це правда.

Запропонувавши клієнтам стимули, як-от спеціальні пропозиції для підписників Facebook або доступ до онлайн-конкурсів, збільшується ваша кількість прихильників у цій соціальній мережі.

Але це не єдиний спосіб залучити свіжі обличчя до вашої сторінки. Також є багато інших можливостей, які ви можете спробувати.

Спробуйте прикріпити ваш найкращий пост до верхньої частини своєї сторінки Facebook, щоб нові відвідувачі завжди його бачили. Ваша ціль із новими відвідувачами полягає в тому, щоб отримати від них щось. Вам потрібен клік, коментар, лайк, або перегляд (оскільки ви можете використовувати це, щоб втримати їх увагу і пізніше.) І чим довше пост залишається закріпленим у верхній частині сторінки, тим більше їх кількість зростатиме.

34,7% людей, які не слідкують за сторінками брендів на Facebook, роблять це через нецікаві пости.

57,5% людей, які не не слідкують за сторінками брендів на Facebook, роблять це через надмірну кількість рекламних публікацій

Ось чому ваша робота – зробити кожен пост і кожне оголошення максимально цікавим. Легше сказати, ніж зробити? Трохи. Не для всіх цікавими є однакові речі.

Тим не менш, є кілька трюків, які ніколи не завадять вам:

1. Короткі публікації Facebook отримують на 23% більше вподобань

2. Створюйте контент, який не тільки рекламуватиме ваш бізнес, але й який зачіпатиме трендові теми.

3. Пости з гарними фото отримують на 179% більше вподобань. Проте відео все ще домінує.

4. Пости з відео — це контент, який найбільше поширюють користувачі на своїх сторінках. Проте більшість дивляться ці відео без звуку. Тож радимо включити субтитри у ваше відео.

5. Постіть те, що цікаво вашим підписникам. Не нав`язуйтеся, просто будьте цікавими собі на іншим.

Висновок

Facebook давно став важливим. Але це означає, що існує ще більше конкурентів, що борються на увагу людей у цій соціальній мережі.

Почніть корегувати свою стратегію зараз, щоб не залишитися поза грою. Тепер, коли ви знаєте цифри, ви знаєте, як ви можете тримати підписників на своїй стороні.

Робіть те, що цікавить користувачів, і тоді, вони робитимуть те, що цікавить вас та вашу компанію. А компанія Smart Promotion допоможе створити таку стратегію у Фейсбук, що зробить користувачів соціальної мережі вашими активними друзями.