Помічали таке, що список справ на день все частіше переходить зі вчора? Чи те, що завжди бракує часу в кінці робочого дня і всі завдання звалюються, як сніг на голову. І настрій одразу зникає від такого, а то й на кілька днів. Як же побороти вічний брак часу та встигати все і всюди? Рішення є і воно просте, достатньо почати планувати розумно свій час.
Тайм-менеджмент – ось вихід із “я сьогодні затримаюсь” і “роботи по зав’язку”. І як тільки ви навчитесь цим користуватись, одразу зникне вся метушня і напруга.
Отож, для початку, заведіть собі щоденник, якщо раніше його не мали, та плануйте все покроково у ногу. Важливо, записувати по пріоритетності і починати виконувати роботу із найважчого до найлегшого завдання. Тоді в кінця дня точно не вийде такого казусу, що дедлайни горять, а у вас ще кіт не женився. І завжди плануйте справи в кінці робочого дня, бо завтра потрібного вже не згадаєте.
Намагайтесь швидко засвоювати інформацію та фільтрувати її. Не зациклюйтесь довго на освоєнні чогось нового, вибирайте з контексту тільки те, що справді знадобиться. І не розпорошуйтесь на різну роботу, приступайте до наступного завдання тільки тоді, коли попереднє виконане до кінця.
Навчіться правильно відпочивати на роботі, це значно збільшить вашу ефективнісь. Скористайтесь 50/10 правилом, воно полягає в тому, що 50 хвилин ви працюєте, а 10 відпочиваєте. І у ці 5-10 хв бажано змінити обстановку, а не просто відлипнути від комп’ютера. Після цього буде значно простіше налаштуватись на роботу.
Не мало важливим є і простір на робочому місці. Насамперед, вам має бути комфортно і нічого не повинно відволікати увагу. Тому, творчий безлад, все таки, доведеться прибрати зі столу.
І найголовніше – відпочинок, скільки б ви щоденників не мали, це не допоможе, якщо є втома. Бо від роботи, самі знаєте, що роблять коні, а такого щастя нікому не потрібно. Краще візьміть вихідний, надихніться природою, подорожжю чи рідними, тоді всі справи сто відсотків підуть вгору.