Сьогодні складно уявити мегаполіс чи центр невеликого міста без торгових вітрин, які прикрашають магазини та мотивують покупців придбати той чи інший товар. Всі вітрини унікальні, адже заклади конкурують за увагу потенційних покупців. Тому, під час подорожі, і наша команда не змогла пройти повз зовнішнього оформлення європейських магазинів. Деякі спостереження, які ми занотували:
- Більшість європейських вітрин є відкритими. Всі потенційні покупці, ще не зайшовши у заклад можуть спостерігати не лише зовнішні декорації, а й підглянути на внутрішнє оформлення магазину. Це пробуджує цікавість та бажання зайти і все детальніше оглянути.
2. Все геніальне – просте! І про це чудово пам’ятають іноземні маркетологи та декоратори. Вітрини та загальне зовнішнє оформлення магазинів дивують простотою і цікавими ідеями.
3. Як економити бюджет оформляючи вітрину? Європейський приклад показує, що найбюджетніше – це зробити правильну розкладку з товарів, які вже продаються у магазині. Так ви не лише можете показати власну продукцію чи послугу, а й назавжди залишити слід у пам’яті потенційних покупців.
4. Хаотична геометрія для оформлення акційних вітрин. Велика мережа OK Point демонструє один із найкращих методів оформлення акційних вітрин. Червоні геометричні фігури хаотично розміщені точно привертають увагу та запам’ятовуються не лиш пішоходам, а й автомобілістам, що проїжджають повз.
Вітрини презентують усі заклади та є обличчям бренду. Тому варто докладати особливих зусиль для зовнішнього оформлення. Генерувати ідеї для оформлення власної вітрини можна подорожуючи, адже зміни та нові враження завжди надихають!
Подорожуйте та надихайтеся разом із Smart Promotion!