Що стосується сайтів соціальних мереж, LinkedIn має репутацію зануди. У ньому немає ні привабливого та смачного контенту, ні гарячих новин з усього світу, ані свіжих фото чиєїсь гарячої ранкової кави.
Linkedin нудний, проте у хорошому сенсі, ось 5 причин чому:
- Аудиторія LinkedIn зосереджена на роботі, а не на відпочинку.
Користувачі LinkedIn зазвичай зосереджені на своєму професійному житті та шукають ресурси, які можуть допомогти їм розвиватися як професіоналам або розвивати свій бізнес.
- Менше фотографій чи відео означає більше уваги на словах, у тому числі на ваших власних.
Ви помітите, що фотографії та відео привертають більше уваги у Facebook чи Instagram. На Pinterest – лише про фотографії. LinkedIn дуже відрізняється.
Єдині фотографії на сайті, окрім тих, що містяться в рекламі та історіях – це фотографії профілів користувачів. Це робить текст домінуючим і дає чудову можливість зосередити аудиторію на тому, що ви маєте сказати, якщо ви говорите це добре та робите це актуальним.
- Легше виділитися, коли загальна активність менша.
Через відносно низьку кількість постів у LinkedIn стрічка новин є досить статичною порівняно з Facebook і Twitter. Це дає вам ще одну можливість виділитися, просто поділившись тим, що ви знаєте.
- LinkedIn не заведе вас у кролячу нору, як Facebook, Pinterest і Twitter.
Від багатьох людей можна почути, як вони годинами залипали на фото у Pinterest, однак рідко почуєш, щоб хтось говорив те саме про LinkedIn. Небагато людей використовують LinkedIn лише для того, щоб вбити час, і це означає, що вони більш орієнтовані на дії та цілеспрямовані, ніж на інших сайтах.
- Професійний формат соцмережі дає вам контроль над вашими діями.
Що робити, якщо, наприклад, ви хочете присвятити свою сторінку Facebook своїй професії, але ваші друзі згадують вас у статусах і відзначають на фотографіях, не пов’язаних з вашою роботою? Ось де користувачі LinkedIn мають перевагу.
Отже, якщо ви любите спілкуватися з крутими людьми, можливо, ви не захочете використовувати LinkedIn, але якщо ви хочете зосередити свої зусилля та знайти таку ж цілеспрямовану аудиторію, ви, ймовірно, знайдете саме те, що вам потрібно, у LinkedIn, якщо ви готові трохи позіхнути під час процесу.
Як стати поміченим у LinkedIn?
Вам завжди потрібен профіль у LinkedIn, який виділяється, незалежно від того, чи шукаєте ви роботу, намагаєтеся залучити кваліфікованих потенційних клієнтів для свого бізнесу чи просто хочете стати впізнаваним 👀
10 порад щодо успіху в LinkedIn
Давайте розглянемо наведені нижче поради, щоб підвищити свою видимість! 👇
1) Додайте круту аватарку
Найпростіша річ, яку ви можете зробити, це надати обличчя своєму імені та завантажити фотографію профілю LinkedIn. Якщо це відповідає тому, що ви робите або ким ви є – будьте креативними 🧐
2) Використовуйте привабливий заголовок
Ви спілкуєтеся з іншими професіоналами галузі, потенційними клієнтами чи рекрутерами? Пишіть для людей, яких ви хочете охопити. Наприклад, наш SMM-ник написав би так:
«SMM-менеджер у Smart Promotion💡 | Marketing strategy is my passion! | Головний креативник🔥”.
3) Напишіть цікавий опис
Оскільки нині у людей обмежена увага, не використовуйте всі 2000 символів. Зменшіть його до половини цієї кількості 🤓 Використовуйте свою уяву, щоб створити професійну картину того, ким ви є.
4) Підкресліть свій досвід роботи
Використовуйте сильні фрази, щоб продемонструвати не тільки те, що ви зробили, але й те, чого ви досягли в кожній позиції. Мета полягає в тому, щоб показати, який вплив ви мали, зміни, які ви впровадили, проекти, які ви очолили, і результати, яких ви досягли🥇
5) Додавайте візуальні елементи, щоб досягти успіху у LinkedIn
Чи знаєте ви, що, подібно до Twitter і Facebook, ви також можете використовувати фоновий банер у LinkedIn? Виберіть тему, яка відображає вашу роботу чи особистість. Це легко зробити, і це допоможе вашому профілю LinkedIn виділитися ✨
