Кожен бізнес чи особистий бренд, що має намір розвивати свої соцмережі у 2023 році цікавить який найкращий метод просування, що швидше принесе успіх та яка платформа має кращі результати. Головним питанням залишається що краще TikTok чи Reels?
Варто почати з того, що Reels були випущені в 2020 році як реакція на стрімкий розвиток Tіктоку. Згодом ми спостерігали як reels розвиває такий функціонал, що вже мав ТikTок. Багато користувачів робили перехресний контент, залишаючи водяний знак Тіктоку. Проте це швидко змінилося, коли Instagram оголосив, що їхній алгоритм позбавить пріоритетності контенту, який містить водяний знак TiкTок. Така заява не лише вплинула на зменшення кількості прямих перехресних публікацій, але й спонукала бренди переглянути те, що вони мають робити з Reels загалом.
Виділимо основні критерії за якими порівняємо ці два інструменти просування:
- Довжина відео. ТікTок дає можливість завантажувати відео довжиною до 10 хв, в той час я максимальна довжина відео рілс – 90 секунд. Тобто, ви не зможете опублікувати однакові відео на дві платформи, якщо воно триває довше, ніж 1 хв 30 секунд, доведеться обрізати.
- Доступ до музики. ТікTок мотивує використовувати звуки інших користувачів, знімати тренди. На бізнес акаунтах в інстаграмі багато заблокованих звуків для зйомки Reels. Крім того, якщо ви хочете зберегти на телефон відео, то тік ток дає можливість для своїх відео та чужих. В той час як рілс дає доступ лише для збереження ваших відео, які зберігаються без звуку.
- Аналітика. Аналітика TikTok відстежує як загальний профіль, так і ефективність окремих відео. Сюди входять такі загальні показники, як загальний час відтворення, середній час перегляду та геолокація. Статистика показує, що найкраще просуваються відео, якими діляться через кнопку «відправити», адже вона передбачає, що ви можете залучати нових користувачів, які ще не мають ТікTок. Користувачам Instagram доводиться покладатися на загальну аналітику Meta, додатково платформа розгорнула дані Reels, щоб отримати конкретну інформацію. Це охоплює такі показники, як відтворення, взаємодії, охоплення, «вподобання», коментарі та збереження.


- Вік аудиторії. Статистика свідчить, що в Instagram найбільший відсоток аудиторії 24-35 років, а на другому місці — 18-24 років. В той час як статистика по тік току свідчить, що найбільший сектор аудиторії займає сегмент аудиторії віком 18-24. Отже, якщо ваша аудиторія в основному складається зі споживачів покоління X або вище, ви можете зосередитися більше на Reels, ніж на TikTok.
Джерело: https://www.statista.com/topics/6077/tiktok/#editorsPicks
- Алгоритм. Якщо ви вперше користуєтеся TikTok, алгоритм враховує багато факторів: від відео, які вам подобаються або якими ви ділитеся, до облікових записів, на які ви підписалися, і до коментарів, які ви залишаєте. Ваш параметр мови, налаштування країни та тип пристрою , налаштування пристрою та облікового запису. Алгоритм Reels ще не такий чітко визначений, як у TikTok. Instagram вибирає кілька публічних роликів, щоб допомогти вам відкрити новий унікальний матеріал, який, можливо, розважить і надихне вас. Проте детального аналізу як в тік току — немає.
Отже, наша рекомендація проста: створюйте контент для обох платформ, просувайтеся і самостійно оцініть, яка з них з часом стане кращою.