Linkedin нудний, проте у хорошому сенсі, ось 5 причин чому:

Що стосується сайтів соціальних мереж, LinkedIn має репутацію зануди. У ньому немає ні привабливого та смачного контенту, ні гарячих новин з усього світу, ані свіжих фото чиєїсь гарячої ранкової кави.

Linkedin нудний, проте у хорошому сенсі, ось 5 причин чому:

  1. Аудиторія LinkedIn зосереджена на роботі, а не на відпочинку. 

Користувачі LinkedIn зазвичай зосереджені на своєму професійному житті та шукають ресурси, які можуть допомогти їм розвиватися як професіоналам або розвивати свій бізнес. 

  1. Менше фотографій чи відео означає більше уваги на словах, у тому числі на ваших власних.

Ви помітите, що фотографії та відео привертають більше уваги у Facebook чи Instagram. На Pinterest – лише про фотографії. LinkedIn дуже відрізняється. 

Єдині фотографії на сайті, окрім тих, що містяться в рекламі та історіях – це фотографії профілів користувачів. Це робить текст домінуючим і дає чудову можливість зосередити аудиторію на тому, що ви маєте сказати, якщо ви говорите це добре та робите це актуальним.

  1. Легше виділитися, коли загальна активність менша.

Через відносно низьку кількість постів у LinkedIn стрічка новин є досить статичною порівняно з Facebook і Twitter. Це дає вам ще одну можливість виділитися, просто поділившись тим, що ви знаєте.

  1. LinkedIn не заведе вас у кролячу нору, як Facebook, Pinterest і Twitter.

Від багатьох людей можна почути, як вони годинами залипали на фото у Pinterest, однак рідко почуєш, щоб хтось говорив те саме про LinkedIn. Небагато людей використовують LinkedIn лише для того, щоб вбити час, і це означає, що вони більш орієнтовані на дії та цілеспрямовані, ніж на інших сайтах.

  1. Професійний формат соцмережі дає вам контроль над вашими діями.

Що робити, якщо, наприклад, ви хочете присвятити свою сторінку Facebook своїй професії, але ваші друзі згадують вас у статусах і відзначають на фотографіях, не пов’язаних з вашою роботою? Ось де користувачі LinkedIn мають перевагу.

Отже, якщо ви любите спілкуватися з крутими людьми, можливо, ви не захочете використовувати LinkedIn, але якщо ви хочете зосередити свої зусилля та знайти таку ж цілеспрямовану аудиторію, ви, ймовірно, знайдете саме те, що вам потрібно, у LinkedIn, якщо ви готові трохи позіхнути під час процесу.

Як стати поміченим у LinkedIn?

Вам завжди потрібен профіль у LinkedIn, який виділяється, незалежно від того, чи шукаєте ви роботу, намагаєтеся залучити кваліфікованих потенційних клієнтів для свого бізнесу чи просто хочете стати впізнаваним 👀

 

10 порад щодо успіху в LinkedIn

Давайте розглянемо наведені нижче поради, щоб підвищити свою видимість! 👇

1) Додайте круту аватарку

Найпростіша річ, яку ви можете зробити, це надати обличчя своєму імені та завантажити фотографію профілю LinkedIn. Якщо це відповідає тому, що ви робите або ким ви є – будьте креативними 🧐

2) Використовуйте привабливий заголовок

Ви спілкуєтеся з іншими професіоналами галузі, потенційними клієнтами чи рекрутерами? Пишіть для людей, яких ви хочете охопити. Наприклад, наш SMM-ник написав би так:

«SMM-менеджер у Smart Promotion💡 | Marketing strategy is my passion! | Головний креативник🔥”.

3) Напишіть цікавий опис

Оскільки нині у людей обмежена увага, не використовуйте всі 2000 символів. Зменшіть його до половини цієї кількості 🤓 Використовуйте свою уяву, щоб створити професійну картину того, ким ви є.

4) Підкресліть свій досвід роботи

Використовуйте сильні фрази, щоб продемонструвати не тільки те, що ви зробили, але й те, чого ви досягли в кожній позиції. Мета полягає в тому, щоб показати, який вплив ви мали, зміни, які ви впровадили, проекти, які ви очолили, і результати, яких ви досягли🥇 

5) Додавайте візуальні елементи, щоб досягти успіху у LinkedIn

Чи знаєте ви, що, подібно до Twitter і Facebook, ви також можете використовувати фоновий банер у LinkedIn? Виберіть тему, яка відображає вашу роботу чи особистість. Це легко зробити, і це допоможе вашому профілю LinkedIn виділитися ✨