WOG чи VIVA: фішки європейських заправок

Тренд подорожей охопив й Україну, а оскільки багато співвітчизників мандрують автомобілями, АЗС – стали місцем активного використання маркетингових інструментів. Враховуючи стан українських доріг, зупинятись нам хочеться часто (щоб заспокоїтись та підготуватись до нової дози “американських гірок”), але які ж АЗС в країнах з кращими дорогами?

Наша команда вирушила в подорож Європою й уважно дослідила особливості тамтешніх “заправок”. Ось 5 факторів, на котрі ми звернули увагу:

  1.       Комфорт для водіїв “залізних коней”. Часто в туалетах АЗС Польщі та Чехії можна зустріти спеціально обладнані полиці та місця, де можна залишити шолом. Це комфортно для мотоциклістів та показує націленість власників АЗС на значний сегмент цільової аудиторії.
  2. Любов до чотирилапих. Спеціальні тарілочки для води та товари для тварин теж є частим явищем. Адже у довгій дорозі стомлюються не лише люди, а й їхні улюбленці.
  3. Можливість дотримуватись режиму. Якщо Ви не звикли брати в дорогу їжу і хочете харчуватись правильно, то жодних обмежень не відчуєте. Широкий вибір готових салатів, солодощів та йогуртів без цукру, протеїнових напоїв вразить навіть найзатятішого фітнес-тренера.
  4. Щоб дорога пройшла весело. Приємним бонусом є наявність на багатьох АЗС стенду не лише з пресою, а й з дисками з музикою та фільмами. І коли Ви їхатимете восьму годину, тоді точно зрадієте такій можливості змінити свій плей-лист.
  5. Розімніть м’язи. Однією з найприємніших особливостей є майданчики з тренажерами поблизу АЗС. Це не дуже поширено, але для одного повноцінного заняття під час мандрівки цілком достатньо.

Після нашого дослідження зрозуміло, що деякі маркетингові фішки були б просто незамінними в Україні, а концепція соціально-етичного маркетингу – це трохи більше, ніж кава та хот-доги на АЗС. Такі дрібниці, як турбота про вузькі сегменти клієнтів, закохують в бренд і дарують впевненість в тому, що Ви не просто клієнт, а гість. Звісно, всюди є свої недоліки та переваги, але якщо ми рухаємось “в Європу”, тоді повинні ставитись до своїх покупців, як до європейців.