[:ua]Є чимало прикладів речей, які здобули популярність мільйонів. Модні пляшечки My Bottle, відомі бусинки, які дарують своїм коханим мільйони чоловіків чи не на кожне свято, інтернет-меми – Траволта чи всілякі «ждуни».
6 принципів заразливості
У нашій статті ми взяли в основу один з бестселлерів The New York Times «Заразливий». Шість ключових кроків, далі автор називає їх STEPPS, що примушують про речі говорити, ділитися ними та поширювати їх.
Соціальна валюта
Як змусити людей обговорювати товар або ідею? Більшість людей воліють бути радше розумними, ніж дурними, радше багатими, ніж бідними та швидше розважливими, ніж самовпевненими. Знання про круті штуки створює нам у суспільстві позитивний імідж. Люди поширюють у соціальних мережах ту інформацію, що робить їх імідж кращим та характеризує у вигідному ракурсі. Створюйте контент, який змушує людей почуватися кращими та розумнішими і вони з радістю поширюватимуть його.
Тригери
Тригери або ж спускові гачки, – стимули, які спонукають людей замислитися про пов`язані об`єкти. Арахісове масло нагадує джем, а слово «собака» неодмінно буде асоціюватися зі словом «кіт». Люди часто говорять про перше, що спадає на думку, тому що більше вони думають про товар чи ідею, тим більше говоритимуть про неї. Ми повинні підносити товари та ідеї в асоціації з чимось поширеним навколо нас. Що в голові, те й на язиці.
Суспільство
Те, що легко зауважити, легко імітувати, отже – легко зробити популярним. Тому потрібно робити наші товари та ідеї максимально простими та легко наслідуваними. Слід створювати ідеї та продукти, які самі себе рекламуватимуть і створюватимуть поведінкову норму, яка не зникатиме навіть, коли людина вже купила продукт чи послугу.
Практична цінність
Як створити контент, що видався б корисним багатьом? Людям подобається допомагати іншим. Варто лише продемонструвати як наші ідеї та продукти зберігають час, покращують здоров`я та заощаджують кошти, і розголос про них одразу пошириться. Однак слід розуміти, що люди перезавантажені інформацією, тому ми повинні вирізнити наше повідомлення. Насамперед, слід зрозуміти, що робить пропозицію привабливою та наголосити на її надзвичайній цінності – у грошовому, чи будь-якому іншому еквіваленті.
Історії
У яку цікаву історію ми запакуємо нашу ідею? Люди не лише люблять ділитися інформацію, вони понад усе люблять переповідати історії. Тому будуймо власних троянських коней, загортаючи наші продукти й ідеї в історії, які хочеться переповідати знову і знову. Потрібно більше, ніж просто переповісти цікаву історію. Слід зробити віральність цінною, а наше послання – інтегрованим в оповідь так, щоб історія була без нього неможлива.
Отже, товар та послуги повинні мати соціальну валюту і бути обладнані тригером, вони емоційні та суспільні , мають практичну цінність і загорнути в цікаві історії . Ось запорука справжньої популярності.[:]