[:ua]Влітку очікувано спостерігається спад активності бізнесу. Хто у відпустку, кому просто лінь. І, головне, є хороша відмазка – «літо для бізнесу не сезон». Так і живемо, в очікуванні осені. І з вересня, як ошпарені, носимося, намагаючись набрати втрачені за літо цифри і показники.
А що, якщо я вам скажу, що влітку потрібно не відпочивати, а працювати? Адже, поки конкуренти дрімають, у вас є всі шанси не тільки наздогнати їх, але і залишити далеко позаду. І все завдяки наполегливій праці і правильному використанню потрібної реклами.
У цій статті ми розповімо про те, які інтрументи реклами краще використовувати влітку.
- ПОКРАЩУЄМО САЙТ
Саме час не тільки провести аудит вашого сайту, але і впровадити всі рекомендації. Тільки уявіть – напочатку осені всі ваші потенційні клієнти повертаються до вас на сайт, і їх чекає прокачаний і зручніший ресурс. Якщо в 2017 році ваш сайт не адаптивний під мобільні пристрої – саме час це виправити. Дайте відвідувачеві можливість здійснювати дзвінки «в один клік», розташовуйте блоки в стовпчик, так як мобільні користувачі не люблять використовувати горизонтальну прокрутку
- ПРОКАЧАЙТЕ SEO
Навіть якщо зараз всі ваші клієнти загорають на пляжі і неналаштовані у вас нічого купити, це непривід «заморозити» маркетингові активності, в тому числі SEO-просування. А якщо ви тільки запустили веб-проект – тим більше, потрібно почати напрацьовувати авторитет у пошукових систем, щоб у вересні у вас вже були позиції хоча б по середньочастотним запитам. Або ви думаєте, що вийти в ТОП – це справа одного дня?
Що потрібно зробити вже сьогодні, щоб восени пожинати плоди органічного трафіку і потоку потенційних клієнтів на ваш сайт:
- провести аналіз сайтів-конкурентів
- скласти семантичне ядро для свого ресурсу
- провести роботу по внутрішній оптимізації сайту
- перевірити, чи все в порядку зі зовнішньою оптимізацією
- почати роботу з комплексного просування свого сайту
- EVENT MARKETING
Влітку своїх клієнтів найкраще знайти там, де вони є влітку – на вулиці. Для України відносно новим видом реклами є івент-марктетинг. Це цікаві події, під час яких ви рекламуєте свою продукцію споживачам. Продаєте футболки – станьте спонсором музичного фестивалю, надаєте послуги краси,- зробіть цікавий майстер-клас, виготовляєте товари для дітей – візьміть участь у сімейному святі у парку або створіть свій власний фестиваль.
Такий вид реклами – це не лише миттєві продажі, це в першу, любов та лояльність ваших клієнтів. Адже ви виходите до них на живе спілкування з інтернету та вітрин і стаєте ближчими до них.
4.Запускаємо контекст на сезонні товари / послуги
Навіть, якщо на перший погляд, у вас немає нічого такого в асортименті, що можна купити влітку, подумайте над тим, яку б пропозицію створити, щоб задовольнити сезонні потреби.
Для пошуку ідей, на які товари запустити контекстну рекламу, рекомендуємо використовувати сервіс Prodvigator – він підкаже вам запити, які можуть бути комерційно вигідними.
Крім традиційної контекстної реклами в пошукових системах, влітку можна поекспериментувати з таргетированною рекламою в соціальних мережах, а також налаштувати рекламну кампанію в Google Remarketing.
І головне те, що у компанії Smart Promotion немає відпусток чи спаду натхнення створювати якісну рекламу для розвитку вашого бізнесу влітку. Звертайтеся і завжди отримаєте високі результати![:]