“По одягу зустрічають, по розуму проводжають” – те саме можна сказати і про Instagram. Загальна картинка – це основне, що змушує залишитись на сторінці та проскролити вниз. Тож над віжуалом доведеться добре попрацювати, щоб профіль був максимально інформативним і одразу передавав тематику вашого бізнесу.
Почніть з основних речей: нік, аватар, ім’я, опис та контактна інформація. Нік повинен бути простим, щоб користувач міг його запам’ятати та легко знайти, уникайте словосполучень та складних слів. Якщо у вашої компанії є власне лого, то краще поставити його на аватар, така сторінка вже на підсвідомому рівні викликатиме довіру до бренду. Ім’я акаунту Instagram індексується під час пошуку, тому вказуйте тут ключові слова, які відповідають вашому бізнесу. Наприклад, Парфуми Львів, де чітко вказана сфера діяльності та локація, це значно збільшує шанси бути поміченими. Якщо назва компанії є на лого та в нікнеймі сторінки, то не варто її знову вказувати в імені. В описі сторінки чітко вкажіть, що ви можете дати користувачу, які цінності пропонуєте, чому він має підписатись на сторінку. Контакти також відіграють важливу роль, вони повинні бути додані в біо профілю, щоб користувач з легкістю міг знайти сайт компанії чи номер телефону. Адже пошуки по сторінці такої інформації, як правило, тільки відштовхують.
Зробіть сторінку максимально цікавою за допомогою креативного дизайну, живих фото та інтерактивних дописів. Ще немало важливими є Stories, у них ви можете максимально ділитися життям компанії, новинами, акціями. Створіть Highlights, так ваші історії завжди будуть доступні і користувач зможе все переглянути. Також не забудьте про їх дизайн, вони мають гармонійно “вписуватись” в загальну картину сторінки, а назва передавати суть, що користувач побачить у цій папці. А якщо раптом забракне ідей, наша команда допоможе вашому бізнесу отримати нове життя в Instagram.