[:ua]Part 2. Де люди?[:]

[:ua]Раніше ми знали, хто ходить на каву з Алісою, читає Блока та вірить в духів  з розповідей друзів. Зараз ніхто про це не говорить, всі читають. Мами розказують про діток, бабці про закрутки, а підлітки про тяжкі шкільні будні в соціальних мережах. Але підприємцям варто розуміти, хто, де та що шукає. Тому поїхали.

  •  Розпочнемо з молодших. Instagram з’явився ще в 2010 році. І не відразу полонив серця користувачів. Справжній бум почався в 2012 році і зараз він далі набирає обертів. Якщо говорити про найсвіжіші дані, то зараз в Україні 5,7 млн активних користувачів, 61% – жінки.

68% користувачів з України потрапляють у вікову категорію 18-34 роки. Нам ще далеко до США та Бразилії (лідерів за кількістю користувачів), але те, що 25 млн підприємців мають бізнес-сторінку в Instagram дає зрозуміти, куди рухається бізнес.

Тут молоді, активні та креативні шукають контент, речі, подорожі та ідеї, котрі допоможуть їм розвиватись та полегшувати життя. Найпопулярніший акаунт в Україні має більше ніж 9 млн підписників, а найактивніше ми фоловимо відомих людей у певній сфері, моделей та лайф-стайл блогерів. Найдивнішим стало те, що перше враження про людину ми тепер можемо скласти просто після аналізу її аканту в цій соціальній мережі.

  • Щодо Facebook, то почав він працювати в 2004. А зараз став 3 за відвідуваністю сайтом у світі. 9 млн українців користуються цією мережею, а значне збільшення реєстрації на сайті протягом останніх місяців було спричинене блокуванням доступу до аналогічних російських платформ. А відсоток жінок тут трохи менший – 59%.

Фахівці також стверджують, що кількість користувачів віком від 13-17 років різко скорочується, вони надають перевагу Instagram. Хоча ці дві платформи знаходяться в одних руках і збитків не передбачається.

Слідкують тут за відомими у вузькій галузі фахівцями, політиками та діячами, запитують про практичні речі та шукають кваліфікованої поради. А ще використовують Facebook як пошукову систему. Тому, якщо маєте бізнес, робіть все щоб його було видно у Facebook.

В наступній частині поговоримо про бюджет і скільки варто витрачати щоб бути в ТОПі. Не хворійте, будьте смарт і багато читайте![:]