Просування бренду в мережі Instagram – ключ до успіху

Що передує створенню успішного бізнесу? Це готовність слідувати усім тенденціям маркетингових стратегій, використовуючи ноу-хау та сучасні інструменти. Одним із найвпливовіших методів просування бренду, вже протягом багатьох років, залишається Інстаграм (Instagram) соціальна мережа, яка базується на візуальному контенті. Станом на 2020 рік кількість активних користувачів сягає понад півтора мільйона. Тому, говорити про доцільність використання цього інструменту є зайвим.

Чому просування в Інстаграм?

1.Генерує реальну взаємодію між брендом та користувачем.

2.Соціальна мережа зручна у користуванні, що дозволяє швидко ділитися зображеннями та інформацією про продукт.

3.Можливість швидко налагодити співпрацю та знайти “свого покупця”.

Які фактори впливають на якісне просування в Інстаграм?

1.Візуальне сприйняття (фото, відео), про що ми вже згадували вище. Це є першим, на що користувач звертають увагу. Якісний та креативний відео чи фото контент — 70% успіху просування вашого бренду. На чому слід акцентувати? Перш за все, мають бути динамічні зображення, які чітко підкреслять унікальність товару чи послуги. По-друге, важливо створити брендування сторінки по кольорах та елементах, які стануть візитною карткою.

2.Контент — куди ж без нього. Опис, який чітко формує те, що ви пропонуєте та підкреслює ваші переваги. Він має давати посил користувачам та чітке уявлення, чому саме ваша компанія є кращою. Інтерактивно-розважальні та продуктові пости мають бути цікавими вашим підписникам, а отже, майбутнім клієнтам.

3.Рекламна кампанія є генератором впізнаваності бренду та кількості підписників. На жаль, просування в Інстаграм органічним методом стає все складнішим. Це пов’язано з тим, що алгоритми даної площадки не відображають усім підписникам “свіжий” контент, а лише найактивнішим. Проте, запустити рекламу ще не гарантує 100% успіху. Розставити влучні акценти, які повинні бути головним атрибутом дієвої реклами, краще довірити професійним маркетологам.

Слідкуйте за усіма сучасними маркетинговими можливостями, які допоможуть вам створити успішний бізнес та розкрутити будь-який бренд. Проте, зробити це самотужки не рекомендуємо, адже системність і якість є пріоритетними у просуванні в Інстаграм. Щоб витрачати мінімум зусиль, зверніться до професіоналів, які не лише заощадять ваш час, а й гроші.