Тік Tok – новітній інструмент для просування бренду

Просування вашого бізнесу у соціальній платформі Тік Tok скажете не є можливим? Не поспішай з висновками. Новітній та цікавий інструмент, завдяки якому можна продавати свій продукт чи послугу.
Спершу, варто розібрати що це таке. TikTok – це сервіс, який дозволяє поширювати короткі динамічні відео тривалістю 15 с. Це можуть бути смішні відеоролики, контент з корисними порадами (мода, стиль, випічка, спорт тощо). Ця платформа з’явилася у 2016 році і швидко зібрала своїх прихильників. Вже у 2020 р. є однією із найрейтинговіших сервісів поруч з Youtube, Instagram та Facebook. Відкидати можливість просування свого бренду сама на цій площадці ми не рекомендуємо.

На що варто звернути увагу?
Основна частина контетну є комедійними і одразу ж стає вірусним. Це генерує в основному молоду авдиторію. Варто взяти це до уваги, перш ніж розпочати активну маркетингову роботу у Тік Tok.

Отже:

  • 56% користувачів TikTok – чоловіки та 44% – жінки.
  • 41% користувачів віком від 16 до 25 років.
  • Додаток доступний на 150 ринках 75 мовами.

Якщо це ваша вікова категорія, то можете сміливо просувати ваш бізнес у TikTok. Скоріш за все, авдиторія буде розширюватися і кількість користувачів старшого віку буде зростати.

Яким чином можна просувати свій бренд?
Тут працює той самий принцип як і в Instagram. Ви створюєте цікавий відеоконтент, набираючи своїх підписників, таким чином формуєте цільову авдиторію. Або ж, працюєте завдяки відомим Тік Tok блогерам, які активно рекламують ваш продукт. Це забезпечить вам тисячі переглядів, а також впізнаваність бренду.

Необхідно пам’ятати, що загальними принципами просування бізнесу та продукту і не лише в Тік Ток є чітка стратегія та безперечно динамічні, легкі та вірусні відео. Лише завдяки цьому можна досягнути позитивних результатів.