Ви створили сайт, наповнили його інформацією про компанію, продукт та додали контакти? Але так і немає бажаного доходу? Пора просувати сайт у пошукових системах! Адже від SEO залежить успішність проекту та кількість відвідувачів сайту, а отже і...
WOG чи VIVA: фішки європейських заправок
Тренд подорожей охопив й Україну, а оскільки багато співвітчизників мандрують автомобілями, АЗС - стали місцем активного використання маркетингових інструментів. Враховуючи стан українських доріг, зупинятись нам хочеться часто (щоб заспокоїтись та...
Аж хочеться купити: чим дивує європейська упаковка товарів
У нещодавній поїздці в Чехію команда Smart Promotion змогла не лише насолодитися архітектурою Праги та продегустувати місцеве пиво, але й віднайти цікаві ідеї європейського маркетингу. Далі про те, як упаковують товари в Чехії, щоб їх хотілося...
Чому варто створювати профіль у LinkedIn?
Ми всі знаємо, що LinkedIn - це один з найпотужніших інструментів для людей (для пошуку нових можливостей і кар'єрного росту) та компаній (для пошуку потенційних клієнтів та створення бренду). Отже, давайте більше поговоримо про LinkedIn і чому ми...